سمپاشی در آتی ساز 02144337011

سمپاشی در آتی ساز

شرکت سمپاشی جام تنها مرکز معتبری است که قادر به استفاده از سموم شیمیایی قوی است. در بهترین شرکت سمپاشی پس از شناخت مشکل و تعیین نوع و مقدار سم، اقدام به سمپاشی منزل  می شود.

سمپاشی در آتی ساز شامل سمپاشی منازل ، سمپاشی مجتمع های مسکونی، سمپاشی ساختمان های اداری، سمپاشی انبار ، سمپاشی پارکینگ و به طورکلی سمپاشی خانه است. تنها منازل مسکونی با مشکل سوسک و ساس و.. مواجه نیستند.

اغلب انبارها و کارگاه های تولیدی نیز با انواع حشرات آلوده شده اند و نیاز به سمپاشی ساختمان دارند. دیده شدن چند سوسک ریز می تواند نشان دهنده صدها و هزاران سوسک ریز و درشت دیگر باشد که در شکاف دیوار پنهان شده اند.

بهترین زمان هم برای سمپاشی ساختمان ها در زمستان یا فصل های سرد است زیرا در این فصول آفات تا از تخم در بیایند نابود میشوند.

اصول سمپاشی قبل از شروع کار:

1- در ابتدا باید با یک مهندس باتجربه مشورت نموده و بسته به فصل، نوع درخت، آفت موجود و… بهترین سم را انتخاب کنید. به هیچ عنوان بدون مشورت و به صورت خودکار، عمل نکنید چرا که ممکن است با کوچکترین خطا، درخت از ریشه یا اندام هوایی خشک شود.
2- بر روی هر سم یک برچسب وجود دارد که اطلاعات پایه شامل مقدار مصرفی برای هر گیاه، روش معمول استفاده، نکات ایمنی و… لحاظ شده است. حتما این برچسب را مطالعه کنید.
3- لوازم مورد نیاز برای سمپاشی را فراهم کنید. نوع نازل هایی که برای گیاهان مختلف استفاده می شود متفاوت است. ارتفاع درختان، سطح کانوپی و… بر روی تعداد و ارتفاع نازل ها تاثیر می گذارد.
4- به هر حال تمامی سموم برای بدن ضرر داشته و می توانند از راه تنفس و یا پوست به داخل بدن نفوذ کنند. لازم است لباس و وسایل ایمنی را تهیه کنید که در زمان سمپاشی از آن ها استفاده کنید. نکته بسیار مهم در زمان سمپاشی این است که به هیچ عنوان در لباس شما نباید چر وجود داشته باشد زیرا به راحتی سم را به خود جذب نموده و نگه می دارد. در واقع شرایط را برای آسیب به بدن شما فراهم می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top