سمپاشی در اندرزگو 02144337011

سمپاشی اندرزگو

حشرات از هر ناحیه ای که وارد خانه شوند میکروب ها را به همراه دارند و آنها را به قسمت های مختلف خانه و محیط کار شما منتقل می کنند.حشره ای که قبلا در فاضلاب قرار داشت ممکن است ناگهان وارد آشپزخانه شما شود و بسیار ناخوشایند است که با چنین حشرات روبرو شوید.این امر سلامت شما را به خطر می اندازد.ما با سال ها تجربه برای آرامش ذهن شما تنها با یک تماس در سریع ترین زمان خانه های شما را از این دردسر نجات می دهیم.

سمپاشی جام در اندرزگو

اگر می خواهید از شر آفات و حشرات موذی بطور تضمین شده خلاص شوید کافیست با سمپاشی اندرزگو تماس حاصل کنید.ما با کمترین زمان و مشاوره رایگان در خدمت شما هستیم.

حشرات موذی بیشتر در فصل های بهار و تابستان مشاهده می شوند.تقریبا همه حشرات و آفات با زندگی در فضاهای محصور مانند خانه ها سازگار شده اند.حتی موجوداتی مانند عقرب و مار که باید در زیستگاه های طبیعی یافت شوند، به دلایلی از جمله یافتن غذا یا محافظت از شرایط نامساعد جوی می توانند وارد فضای شهری شوند.بنابراین از بین بردن آفات و حشرات دیده شده در خانه ها تنها با معیارهایی نظیر نظافت و بهداشت امکان پذیر نیست.زیرا حشرات را هم می توان در مناطق کثیف و همچنین در مناطق تمیز نیز مشاهده کرد.

02144337011

02122069377

Pest control worker spraying insecticide near chest of drawers indoors

مشکلاتی که مقاومت حشرات به سم به بار میآورد؟

  1. مقاومت به سموم در حشرات موجب بقای حشره در طبیعت و سرانجام ادامه خسارات اقتصادی و بهداشتی خواهد بود.
  2. موجب افزایش غلظت سم برای کنترل بهتر حشرات میشود و در نتیجه از نظر اقتصادی،بار مالی بیشتری برای شما دارد و آلودگی محیط زیست را هم بیشتر میکند.
  3. استفاده بیشتر از اندازه سموم موجب آلودگی محیط زیست شده و موجوداتی که هدف ما نیستند مانند حشرات مفید و موجوداتی که در سیر تکاملی جانوران و طبیعت نقش مهمی دارند را از بین خواهد برد.
  4. سمومی که استفاده میشود،وارد چرخه تغذیه انسان و حیوانات میشود و موجب ناهنجاری های گوناگون و بسیاری میشود.
  5. مقاومت به سموم,فرد را مجبور به کشف سموم جدید میکند که این مسئله از نظر مالی بسیار خوب نمیباشد.

شرکت سمپاشی اندرزگو ، سمپاشی جام این افتخار دارد که همیشه خدمتگذار منطقه اندرزگو در امر سمپاشی ساختمان منزل و سمپاشی ادارات و سمپاشی شرکت ها در سمپاشی اندرزگو تهران باشد و رضایت مندی مشتری ها را به خود جذب کند. سمپاشی جام برای مشتریانی که برای سمپاشی اندرزگو بدنبال یک شرکت معتبر هستند خدمات ویژه ای دارد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top