سمپاشی در سیدخندان 02144337011

سمپاشی سید خندان

سمپاشی سید خندان در زمینه سمپاشی انواع حشرات و آفات ضمن سپاس گزاری و قدردانی از اعتماد و انتخاب شما هموطنان گرامی، خدمات خود را بصورت شبانه روزی و در تمامی روزهای سال با نرخ مناسب پایین تر از هزینه کارشناسی ارائه می نماید.گروه ما مفتخر است کیفیت خدمات سمپاشی در منطقه سید خندان را در بالاترین سطح ممکن ارائه نماید.

سمپاشی سید خندان دارای تخصص و مجوزهای حرفه ای سمپاشی و با چندین سال تجربه و بهره گیری از کادری مجرب در زمینه سمپاشی انواع حشرات مانند سوسک زمینی و سوسک فرش و سوسک مبلمان،سوسک های ریز، شپش، ساس ها، موش خانگی، عنکبوت، انواع کک ها و کنه ها، بید لباس، رتیل، آبدزدک، مارمولک و زنبور راهی مطمئن برای از بین بردن این حشرات موذی است.

متاسفانه به علت وجود تعداد زیادی از سموم دفع آفات و ژل های حشره کش تقلبی در بازار بیشتر این داروها ناکارآمد هستند و همچنین استفاده نادرست از این سموم توسط شرکت های سمپاشی بدون مجوز موجب نتایج ناموفق و نارضایتی مشتریان شده است.سمپاشی سید خندان با بهره گیری از روش های علمی و مشاوران و کارشناسان مهندسی کشاورزی در این زمینه و استفاده از سموم و داروهای ترکیبی موثر، کاملا استاندارد و خارجی که در آن سلامت فردی مشتریان کاملا لحاظ شده، همواره با خدمات تضمینی، جلب رضایت مشتریان خود را به همراه دارد.سموم استفاده شده کاملا بی خطر برای انسان و بی بو و سازگار با محیط زیست است.

02144337011

02122069377

چه نکات ایمنی را در سمپاشی رعایت کنیم؟

  1. باید به خاطر سپرد که حتماً از شرکت‌های سم‌پاشی دارای مجوز از وزارت بهداشت برای این کار کمک گرفته شود و تا چند ساعت پس از سم‌پاشی، خانه خالی از سکنه باشد تا بخار و ذرات معلق سم از بین برود.
  2. سم تا زمانی که مرطوب است می‌تواند مسمومیت ایجاد کند. به همین دلیل توصیه می‌شود هنگام سم‌پاشی و تا 48 ساعت بعد، کودکان زیر 6 سال، خانم‌های باردار، افرادی که دچار بیماری‌های ریوی، قلبی، کلیوی، حساسیت و بیماری‌های پوستی هستند، در خانه حضور نداشته باشند.
  3. ضمنا نیازی به جمع کردن وسایل خانه نیست. رختخواب‌ها را در معرض نور خورشید و هوای آزاد قرار‌دهید. پس از سم‌پاشی و بازگشت به منزل در و پنجره‌ها باید باز باشند تا احتمال مشکلات تنفسی از بین برود.

چند نوع سمپاشی داریم؟

  • سمپاشی برای حفظ بهداشت منزل یا اداره یا هتل و رستوران باید از روش های خاصی استفاده کرد تا مورد تایید کارشناسان بهداشت قرار گیرد اط جمله روش های توصیه شده برای این کار استفاده از سمپاشی است .
  • سمپاشی موش ها موجوداتی مزاحم و تخریب کننده هستند که باید از وجود انها راحت شد و سمپاشی موش بهترین راهی است که به نظر می اید در این روش از یک ماده شیمیایی که باب میل موش ها نیست استفاده می شود و انها را از بین می برد .سمپاشی سوسک ریز سوسری هایی کوچک که معمولا در اشپزخانه ها رشد می کنند و به سوسک هاب آلمانی نیز معروف اند از جمله سوسک هایی هستند که رشد سریع دارند و نیز افت درجه اول اشپزخانه ها حساب می شوند .
  • سمپاشی سوسک ریز قبل از اینکه ان ها بسیار زیاد رشد کنند می تواند بهداشت محیط را تامین کند.
  • سمپاشی باغچه ها به خاطر شرایط خاصی که دارند همیشه محیطی مناسب برای رشد افات بوده اند و این آفات بعد از رشد همه به گل و گیاهان موجود در باغچه آسیب می زنند و هم به منزل می توانند دخول کنند . برای اینکه این کار افات با شکست مواجه شود سمپاشی باغچه بهترین کار ممکن است .
  • سمپاشی ساس های ریز هم انتفال دهنده بیماری هستند و هم از خون انسان تغذیه می کنند . لذا باید از دست آنها به زودی خلاص شد و راه چاره سمپاشی ساس است .
  • سمپاشی مورچه ها را به سبب داشتن جمعیت بسیار بسیار زیاد فقط به یک روش می توان از بین برد و آن استفاده از سمپاشی مورچه است . چون نمی توان تک تک مورچه ها را که با دست گرفت و کشت بنابراین بهترین راه برای این کار استفاده از روش پیشنهادی ماست .
  •  سمپاشی  هتل و رستوران اگر شما صاحب یک رستوران یا یک هتل هستید سمپاشی یکی از بهترین کارهای است که میتوان برای حفظ بهداشت رستوران انجام داد انجام سمپاشی رستوران و هتل است که توسط شرکتهای معتبری انجام می گیرد شرکت ها حتی در شهر تهران نیز موجود می باشند شما می توانید براحتی با این شرکت‌ها تماس گرفته و از آنها بخواهید که عملیات سمپاشی را برای شما انجام دهند.

02144337011

02122069377

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top