قالیشویی در شهرزیبا 02144337011

قالیشویی در شهرزیبا ( قالیشویی جام)

کارخانه ی قالیشویی جام از قدیمی ترین قالیشویی های تهران می باشد و ارائه انواع خدمات شستشو و ترمیم به صورت استاندارد ، باکیفیت پاسخی است به اعتماد مشتریان محترم ، تلاش تمامی پرسنل قالیشویی شهرزیبا رضایت مشتریان است به همین سبب خدمات با حساسیت بالا و استفاده از به روز ترین متدها ارائه میشود .شایان ذکر است که تمامی خدمات توسظ دستگاه هایی استاندارد و کارخانه ی قالیشویی انجام میگردد .

قدیمی ترین و معتبرترین قالیشویی در منطقه قالیشویی در شهرزیبا می باشد.
متخصص در شستشوی انواع فرشهای دستبافت، اعلا و ابریشم دار
شستشوی انواع فرشهای ماشینی، بلژیکی، فانتزی، موکت و پتو
با دستگاه‌های پیشرفته، مجهز به گرمخانه گازی، آبکشی ضدعفونی و کُرِاسلامی
خدمات رفوکاری، رنگبرداری، لکه برداری، ریشه زنی، رفع سوختگی و پارگی
کلیه فرشها خاک گیری ضدعفونی آبکشی اتو لول و کاور میشود.

02144337011

02122069377

قالیشویی در شهرزیبا با دستگاه

قالیشویی در شهر زیبا و اطراف شهر زیبا دارای سال ها تجربه و تخصص می باشد. این قالیشویی دارای بهترین دستگاه های قالیشویی در تهران اولین قالیشویی در جهت بهبود کیفیت فرش و سلامت فرش ها در شهرزیبا می باشد. قالیشویی همسایه با در نظر گرفتن اقتصاد کشور و برای راحتی و آسایش همشهریان عزیز در تمام نقاط تهران دارای شعبه های مجاز و فعال در زمینه شستشوی قالی و مبل می باشد. برای دسترسی آسان با قالیشویی همسایه در شهرزیبا می توانید با نزدیک ترین شعبه ما در محل خود تماس بگیرید.

قالیشویی جام در شهرزیبا با در نظر گرفتن اسلامی بودن کشور ما کلیه فرش ها را به صورت اسلامی آب کر می گیرد. بهترین و با کیفیت ترین کیفیت در قالیشویی همسایه با دستگاه های مدرن و جدید می باشد. می توانید شستشوی فرش های خود را در تمام نقاط تهران و در نزدیکی شهرزیبا به قالیشویی جام بسپارید. شستشوی انواع قالی با دستگاه در قالیشویی توسط استادکار های متخصص و با تجربه انجام می شود.

بهترین قالیشویی در شهرزیبا

قالیشویی درشهرزیبا قالیشویی جام دارای سال ها تجربه و تخصص است. بیش از ۲۵ سال سابقه در کار قالیشویی و مبل شویی در غرب تهران و با پرسنل کاردان و متخصص و درای دستگاه های تمام اتوماتیک می باشد. شستشوی انواع فرش ماشینی، دستی، اعلا، ابریشم و تمام ابریشم با بهترین دستگاه های روز دنیا و متخصص ترین استاد کارهای صادارت شویی در ایران می باشد. تمام کارهای قالیشویی و فرش شویی با ضمانت کتبی انجام می گردد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top