قالیشویی شرق تهران 02144337011

بهترین قالیشویی شرق تهران

اگر به دنبال بهترین قالیشویی شرق تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده از خدمات باکیفیت قالیشویی جام استفاده کنید تا در به یکی از مشتریان دائمی ما تبدیل شوید. در سال‌های گذشته، قالیشویی جام به دلیل راه‌اندازی شعب مختلف در سراسر تهران و ارائه خدمات متنوع و باکیفیت به مشتریان، به عنوان یکی از بهترین قالی شویی های تهران شناخته می‌شود که همواره توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

  • متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ابریشم و ماشینی با دستگاه های مکانیزه در کارخانه اختصاصی
  • موکت و پالاز لول شده اتو شده همراه با کاور
  • خدمات رفوگری ، رفع سوختگی ریشه وشیرازه زنی و چرم دوزی فرش ماشینی و دستبافت
  • خشکشویی انواع مبلمان ایرانی وخارجی در منزل با دستگاه راداکتور و شامپوی نانو کمتر از یک ساعت با کادری مجرب
    مبلشور

قالیشویی جام در شرق تهران

شعبات قالیشویی جام در شرق تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. اگر در مناطق شرق تهران مانند منطقه ۴ ، ۸ ، ۱۳ ، ۱۴ و ۱۵  و یا حتی مناطق ۳ ، ۷ و ۱۲ زندگی می کنید. و نیاز به خدمات قالی شویی و یا شستشوی مبل دارید؛ کافیست از شعبات ادیب در  شرق تهران خدمات بگیرید.  اگر در مناطق پاسداران ، هروی ، ساقدوش ، رسالت ، هنگام ، تهرانپارس ، حکیمیه ، تهران نو ، شمیران نو ، دلاوران ، سراج ، استخر ، امام حسین ، افسریه ، مسعودیه ، پیروزی ، دماوند ، چهار راه تلفونخونه ، هفت حوض ، لویزان ، قاسم‌آباد ، پدر ثانی ، تسلیحات ، وحیدیه ، اصفهانک ، حشمتیه ، نارمک ، خاک سفید ، سرخه‌حصار ، شمس‌آباد ، مجیدیه ، قنات کوثر ، نظام‌آباد و… زندگی یا کار میکنید. و نیاز به شستشوی فرش یا مبل یا موکت دارید با ما تماس بگیرید.

شعبه شرق قالیشویی جام

کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان می باشند. بنابراین شما می ‌توانید برای دریافت مشاوره و همچنین اطلاع از آدرس نزدیک ترین شعبه به منزل خودتان با ما تماس بگیرید. در صورتی که هرگونه مشکلی در تحویل فرش یا شست و شوی قالی خود یا هر نوع خدمات قالیشویی که درخواست کرده اید، وجود دارد، با شماره های قالیشویی تماس بگیرید.

همکاران ما در اولین فرصت پاسخ گوی شما خواهند بود. لازم به ذکر است که قالیشویی جام برای ثبت سفارش به صورت آنلاین 30 درصد تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته است و شما می توانید با ثبت سفارش خود به صورت آنلاین از این تخفیف ویژه بهره مند شوید.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top