قالیشویی غرب تهران 02144337011

قالیشویی غرب تهران

شستشوی فرش ها همواره برای مردم مشغله بزرگی بوده است و یافتن قالیشویی معتبر از دیگر مشکلات آن ، در کلان شهرهایی مانند تهران که تعداد شرکت های خدماتی کثیر است انتخاب بین آنها نیز راحت نیست .

اعتماد مردم غرب نشین تهران و انتخاب قالیشویی غرب تهران همواره از پیشرفت کیفیت خدمات و ارائه انواع خدمات با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تاثیر گذار بوده است خدمات قالیشویی جام شامل شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت ، شستشوی فرش ابریشم ، شستشوی انواع مبل و ریشه زنی و رفوکاری می باشد .

قالیشویی در غرب تهران

شعبات قالیشویی جام در غرب تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. اگر در مناطق غرب تهران مانند منطقه ۵ و ۲۱ و ۲۲ زندگی می کنید. و نیاز به خدمات قالی شویی و یا شستشوی مبل دارید؛ کافیست از شعبات غرب قالیشویی جام خدمات بگیرید.  شستشوی انواع فرش های دستباف و ماشینی ، تمام ابریشمی و یا گل ابریشمی ، پشمی و … با بالاترین کیفیت انجام می شود. همچنین خدمات رفوی ریشه و شیرازه فرش های ماشینی و دستباف  ، خدمات رفو و ترمیم فرش ، بافت فرش ، بیدزدایی توسط رفوکاران مجرب و خبره ادیب انجام می گیرد. شستشوی انواع مبلمان پارچه ای ، صندلی های ناهار خوری ، شستشوی  خوشخواب و خشکشویی موکت های چسبیده به زمین ( با چسب) و روشویی و خشکشویی فرش در منزل نیز با استفاده از دستگاه های مخصوص خشکشویی صورت می گیرد . و پس از شستشوی مبل یا خوشخواب با دستگاه وکیوم مخصوص مبل ، تا حد امکان خشک می شود. نم خفیفی روی مبل باقی می ماند که ظرف چند ساعت پیش رو با توجه به دمای اتاق خشک خواه شد. خدمات فرش و مبل تضمینی میباشد.

بهترین قالیشویی غرب تهران

تمامی ماشین های باربری و پرسنل حمل و نقل قالیشویی جام در غرب تهران ،۲۴ ساعت روز آماده خدمت رسانی به موقع و یا قالی شویی در محل می باشند.
تمامی ساکنین غرب تهران در هر ساعت از شبانه روز قادر به ثبت سفارش فرش شویی، خشکشویی و شستشوی مبلمان می‌باشند.
تمامی کارمندان مجهز به دستکش و ماسک می باشند و در هنگام تحویل ،فرش ها به صورت کاور و بسته بندی تحویل مشتری می گردد.

02144337011

02122069377

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top