مبل شویی در اقدسیه 02144337011

مبل شویی در اقدسیه

مبل شویی در اقدسیه یکی از معتبر ترین مبل شویی های تهران می باشد. برای شستشوی مبل در اقدسیه با مبل شویی جام تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه همسایه برخوردار شوید. مبل شویی یک خدمات تخصصی می باشد که برای شستشوی مبل های خود از مبل شویی های معتبر و مجاز خدمات بگیرید. در مبل شویی و انتخاب خشکشویی مبل خیلی دقت کنید. چون مبل در منزل یک کالای گران قیمت می باشد و با شستشوی عادی و یا اگر آنها را به مبل شویی هایی که تخصص کافی ندارند بسپارید. امکان دارد که به مبل های شما آسیب وارد کند.

مبل شویی که مجاز و معتبر و در عین حال متخصص باشد. علاوه بر تمیزی و نظافت مبلمان به طول عمر مبل نیز کمک زیادی می کنند. شستشوی مبل با دستگاه مبل را کامل تمیز می کند. حتی شیار های آن را نیز تمیز و براق می کند. مبل شویی تخصصی تمیزی و آرامش را به منزل بر می گرداند. برای خدمات مبل شویی تخصص با یکی از شعبه های ما تماس بگیرید. خدمات تخصصی را از مبل شویی جام بخواهید .

02144337011

02122069377

  • مبلشویی و خشک کردن مبل ها در اقدسیه

بعد از شستشوی مبل خشک کردن مبل و کف های روی آن را با دستگاه مبل شور انجام میدهند، دستگاه مبل شور دارای یک مکنده و یک مخزن مخصوص آب و کف کثیف است، که بعد از شستشوی مبل با استفاده از مکش مبل شور آب و کف را به آن مخزن منتقل میکند.

مهمترین فاکتور در این کار تخصص و تجربه کسی است که با دستگاه مبل شور کار میکند، تا بتواند مقدار قابل توجهی از آب را از روی مبل مکش کند، و مبل را تقریبا خشک به شما تحویل دهد.

  • مراقبت از مبل پس از مبل شویی

شستشوی مبل در اقدسیه توسط گروه جام انجام میشود، و این شستشو با توجه به نوع پارچه مبل، شوینده ای مناسب انتخاب میشود، با استفاده از مکنده دستگاه مبل شو تقریبا مبل را خشک میکنیم، و مراقبت خاصی بعد از شستشو لازم نیست، فقط مبل را برای خشک شدن در جایی قرار ندهید، که گرد خاک روی آن بنشیند و مبل لک بزند، چند ساعت بعد از شستشو روی مبل ننشینید،  مثلا اگر بعد از ظهر مبل را شستید تا شب روی آن ننشینید.

چرا مبل شویی جام را در اقدسیه باید انتخاب کنیم؟

  • این شرکت با سابقه است و نزدیک به 30 سال است که در تهران فعالیت خود را در زمینه مبل شویی و قالی شویی فعالیت دارد
  • این شرکت تمامی خدمات مبل شویی و قالی شویی را ضمانت می کند و ضمانت نامه کتبی ارائه می کند.
  • این شرکت تحت حمایت بیمه می باشد و خیال مشتری بابت مشکلات بعد از شست و شو آسوده می باشد.
  • این شرکت از بهترین شامپوها و لکه برهای نانو بهره می گیرد و برای پولی که مشتری بابت مبل شویی می پردازد احترام قائل است.
  • مشتری مداری رکن اصلی و پایه اصلی این شرکت است و مشتری ها مانند اعضای یک خانواده هستند.
  • این شرکت دارای کد اشتراک و تخفیفات فصلی مخصوص مشترکین می باشد
  • این شرکت از با سابقه ترین و ماهر ترین استاد کاران و متخصصین مبل شویی بهره می گیرد.

نکات مهم برای افزایش طول عمر مبل

برای افزایش طول عمر مبل توجه به برخی نکات به قرار زیر ضروری است:

  1. اگر در مکانی زندگی می‌کنید که مدام در معرض گرد و غبار هستید، حتماً برای زدودن گرد و غبار از جاروبرقی استفاده کنید. استفاده منظم از جاروبرقی از نفوذ گرد و خاک به داخل بافت مبل جلوگیری می‌کند.
  2. برای افزایش طول عمر مبل حداقل سالانه یکبار مبلمان خود را با دستگاه تمیز کنید. مبل شویی در منزل با دستگاه تمامی میکروب ها و باکتری‌های زنده مبل را از بین می‌برد و از پوسیدگی و از بین رفتن مبل نیز جلوگیری می‌کند.
  3. اگر منزلتان نورگیر است توصیه بهترین مبل شویی تهران به شما این است که حتی‌المقدور به هنگام طراحی دکوراسیون منزل از قرار دادن مبل زیر نور مستقیم خورشید بپرهیزید. تابش مستقیم نور خورشید به مرور باعث کدر شدن پارچه و چوب مبل می‌شود، البته این نکته در ارتباط با مبل‌های مخمل و چرمی بیشتر است.
  4. در چینش مبلمان خود هرگز آنها را در نزدیکی بخاری و شومینه قرار ندهید، وجود حرارت بالا باعث از بین رفتن رنگ پارچه و همچنین باز شدن چوب می‌شود.
  5. درست است که مبل وسیله‌ای برای استراحت و لم دادن است، ولی لم دادن زیاد بیشتر از ۴ تا ۵ ساعت در طول روز باعث شل شدن و از بین رفتن فرم زیبایی مبل می‌شود.

قیمت مبل شویی در اقدسیه

برای شستشوی مبل در منزل با تعرفه اتحادیه و قیمت های مناسب انجام می گیرد. شستشو انواع مبل ایرانی و خارجی و قیمت شستشوی انواع موکت و فرش را در لیست پایین ببینید و برای شستشوی تخصصی با یکی از شعبه های نزدیک جام تماس بگیرید. خدمات تخصصی را از مبل شویی جام با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بخواهید تخصص ما در برطرف کردن سرسخت ترین لکه ها می باشد .

شعار تبلیغاتی ما کیفیت خدمات شستشوی ما می باشد. قیمت و نرخ شستشو از طرف اتحادیه به شرکت هایی که عضو رسمی اتحادیه می باشند اعلام می شود. این قیمت ها هر سال یک بار تغییر می کند .

02144337011

02122069377

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top