مبل شویی در ولنجک 02144337011

مبل شویی در ولنجک از جمله خدمات مبل شویی جام به شمار می رود که به هنگام نظافت و شستشوی در منزل دارای ریزه کاری زیادی است که اگر به مبل شویی در ولنجک یا افراد باتجربه سپرده نشود شستشوی آن چنگی به دل نمی زند و آنطور که می‌بایست تمیز نمی‌شود و علاوه بر این به بافت و رویه مبل آسیب وارد می‌کند، به گونه‌ای که مبل از رده خارج و غیر قابل استفاده می‌شود و از این طریق هزینه زیادی را روی دستان شما می‌گذارد.

بر همین اساس مبل شویی در منزل با استفاده از فناوری نوین مبل شویی با دستگاه در ولنجک کار شستشوی مبل را آسان تر از هر زمان دیگری نموده است، طوریکه شما بدون جابجایی و در منزل یا محل کار می‌توانید با کمک مبل شویی در ولنجک مبلمان خود را در کمتر از چند ساعت بشویید و خشک کنید بدون آنکه هزینه اضافه بابت حمل و جابجایی بپردازید.

  • مبلشویی و خشک کردن مبل ها در ولنجک

بعد از شستشوی مبل خشک کردن مبل و کف های روی آن را با دستگاه مبل شور انجام میدهند، دستگاه مبل شور دارای یک مکنده و یک مخزن مخصوص آب و کف کثیف است، که بعد از شستشوی مبل با استفاده از مکش مبل شور آب و کف را به آن مخزن منتقل میکند.

مهمترین فاکتور در این کار تخصص و تجربه کسی است که با دستگاه مبل شور کار میکند، تا بتواند مقدار قابل توجهی از آب را از روی مبل مکش کند، و مبل را تقریبا خشک به شما تحویل دهد.

 

  • مراقبت از مبل پس از مبل شویی

شستشوی مبل در ولنجک توسط جام انجام میشود، و این شستشو با توجه به نوع پارچه مبل، شوینده ای مناسب انتخاب میشود، با استفاده از مکنده دستگاه مبل شو تقریبا مبل را خشک میکنیم، و مراقبت خاصی بعد از شستشو لازم نیست، فقط مبل را برای خشک شدن در جایی قرار ندهید، که گرد خاک روی آن بنشیند و مبل لک بزند، چند ساعت بعد از شستشو روی مبل ننشینید،  مثلا اگر بعد از ظهر مبل را شستید تا شب روی آن ننشینید.

آیا برای شستشوی مبل ها در منزل نیاز به جا به جایی آنها دارد؟

  1. برای شستشوی مبل های خود در خانه هیچ نیازی به جا به جایی یا بردن به حیاط ندارد.
  2. مبل شویی ما کاملا تضمینی و بدون ریزش آب می باشد.
  3.  مشتریانی که حساس هستند می توانند یک پارچه پهن کنن و از سرویس کار بخواهند که مبل را روی پارچه بشویند.
  4. شستن مبل از جمله کارهای تخصصی به حساب می آید شوینده باید متخصص باشد.
  5. بهترین راه شستشو با دستگاه این است که نیاز به جا به جایی ندارد.

02144337011

02122069377

چرا مبل شویی باید مجاز باشد

  • مبل شویی اگر پروانه کسب داشته باشد بهتر می توان به او اعتماد کنید.
  • دسترسی به مبل شویی های مجاز آسان است.
  • مبل شویی های خوب در ولنجک و زعفرانه مجاز هستند.
  •  برای مبل شویی های مجاز میتوانی آنها را از اتحادیه مربوطه پیگیری کنید.
  • مبل شویی های مجاز نیرو های خود را آموزش می دهند.
  • مبل شویی های مجاز از مواد و دستگاه های استاندارد استفاده می کنند.

بهترین مبل شویی در ولنجک

بهترین مبل شویی در ولنجک با شستشوی اصولی مبل و از بین بردن تمامی لکه‌ها و آلودگی‌های مبل خدمات قابل ملاحظه‌ای را در جهت رضایت مشتری ارائه می‌کند که در این بین مبل شویی در ولنجک یکی از شعبات فعال مبل شویی تهران تک در منطقه ولنجک طی مدت زمان حضور و فعالیت خود در این منطقه توانسته رضایت صدر در صدی مشتریان خود را کسب کند.

رضایت مشتریان از مبل شویی جام نشان دهنده حس نیت در انجام وظایف محوله توسط بهترین مبل شویی ولنجک است که با تلاش و کوشش فراوان به آن دست پیدا کرده است

02144337011

02122069377

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top