مبل شویی در پونک 02144337011

بهترین مبل شویی در پونک

مبل شویی در پونک با دستگاه مبل شویی توسط استاد کار های متخصص انجام می شود. برای شستشوی مبل در محل با یکی از نزدیک ترین شعبه ها به پونک تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما برای ارائه خدمات نیرو برای شما اعزام کنند. بهترین و با کیفیت ترین شستشوی انواع مبل را در منزل مشتری بدون ریزش آب و کثیف کاری صورت می گیرد.

مبل ها جزو اثاث اصلی و مهم خانه می باشند و در زیبایی و دکوراسیون منزل نقش زیادی دارند. هنگامی که مبل ها کثیف باشند و پر از لکه های رنگارنگ باشد در آن زیبایی را ندارد. خیلی ها روش تمیز کردن و نظافت مبل را نمی دانند. این کار را یکی از سخت ترین کار های در منزل می دانند و برای شستشوی انواع مبل می توانید با یک شرکت خدمات نظافتی یا یک قالیشویی که این خدمات را ارائه می دهند تماس بگیرید. با یک تماس شستشوی مبل های خود را به مبل شویی جام در پونک بسپارید و همیشه مبل های تمیز و بدون لک داشته باشید.

خدمات مبل شویی در منزل پونک

  • شستشوی انواع مبلمان راحتی، استیل، سلطتنتی و پارچه ای
  • شستشوی انواع صندلی در محل
  • شستشوی انواع فرش و موکت چسبیده در محل
  • شستشوی صندلی ماشین در محل
  • استفاده از دستگاه های سه موتوره و مواد شوینده باکیفیت

02144337011

02122069377

تجربه بالای پرسنل مبلشویی در پونک

ما در انتخاب پرسنل خود برای استخدام در مبل شویی پونک به شدت سخت گیری می کنیم. چرا که به این معتقدیم که اگر در اول کار سختگیرانه با این موضوع برخورد نکنیم ، در آینده با مشکلاتی مواجه می شویم و خدایی نکرده باعث کاهش رضایت مشتریان خود می شویم.
افراد پیش از آنکه در شرکت ما به عنوان نظافتچی ، کارمند ، تلفنچی ، مسئول مبل شویی و … انتخاب شوند ، از فیلترهای قوی و مشخصی عبور می کنند.

  1. اولین فیلتری که باید از آن عبور کنند. نداشتن سوء سابقه در گذشته است. این مورد برای ما به شدت اهمیت دارد و از به کارگرفتن افرادی با گذشته مبهم خودداری می کنیم.
  2. نحوه برخورد و رفتار مناسب از دیگر فیلترهایی است که پرسنل جام باید از آن عبور کنند.
  3. داشتن سابقه خوب و کافی در حوزه مرتبط
  4. گذراندن دوره های آموزشی فشرده
  5. کسب نمره و امتیاز کافی و به صلاحیت شناخته شدن توسط سرپرستان جام

مبلشویی و خشک کردن مبل ها در پونک

بعد از شستشوی مبل خشک کردن مبل و کف های روی آن را با دستگاه مبل شور انجام میدهند، دستگاه مبل شور دارای یک مکنده و یک مخزن مخصوص آب و کف کثیف است، که بعد از شستشوی مبل با استفاده از مکش مبل شور آب و کف را به آن مخزن منتقل میکند.

مهمترین فاکتور در این کار تخصص و تجربه کسی است که با دستگاه مبل شور کار میکند، تا بتواند مقدار قابل توجهی از آب را از روی مبل مکش کند، و مبل را تقریبا خشک به شما تحویل دهد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top