مبل شویی گیشا 02144337011

مبل شویی در گیشا

مبل شویی در گیشا و  کوی نصر بهترین مبل شویی در تهران می باشد. برای شستشوی انواع مبل در گیشا با نزدیک ترین شعبه جام در محل خود تماس بگیرید. خشکشویی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش با دستگاه و مواد شوینده نانو در منزل ارائه می شود. شستن مبل در آپارتمان با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت برای همشهریان در گیشا ارائه می شود. شما می توانید برای شستشوی مبل های خود در گیشا با نزدیک ترین شعبه ما تماس بگیرید. یا سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت ما ثبت نمایید و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

02144337011

02122069377

مزایای شستن مبل در منزل گیشا

شرکت مبلشویی در گیشا جام تمامی خدمات مبل شویی گیشا و آبگیری را توسط تکنسین های آموزش دیده و با کمک دستگاه بدون نیاز به جابجایی مبلمان برای شما انجام می دهد. با استفاده از این دستگاه ها می توان تمامی مبلمان از جمله شستشوی صندلی ، مبلمان راحتی ، مبلمان چرمی ، مخمل ، پارچه ای ، جیر ، مبلمان استیل ، مبلمان ایرانی و خارجی را هم چون روز اول تمیز و نو نمود.

از دیگر مزایای کمک گرفتن از شرکت مبلشویی در گیشا برای شستن مبل در منزل گیشا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. مهم ترین مزیت استفاده از این شیوه عدم نیاز به جابجایی مبلمان تا شرکت است. بدین معنی که پرسنل و تکنسین های ماهر به محل کار  یا منزل ، سینما ، رستوران و… شما آمده و در حضور شما مبلمان و صندلی ها را شسته و هم چون روز اول تمیز می کنند.
  2. هزینه منطقی استفاده از خدمات مبل شویی در گیشا از دیگر امتیازهای مثبتی است که می‌توان برای این شیوه مبل شویی در گیشا در نظر گرفت. دیگر نیازی نیست تا شما هزینه های غیر منطقی برای حمل و نقل مبلمان تا شرکت مبلشویی در گیشا بپردازید.
  3. شرکت ارائه دهنده خدمات مبل شویی گیشا ، معمولاً از بهترین و با کیفیت ترین مواد شوینده برای لکه بری مبلمان استفاده می کند.
  4. زمانی که فرایند شستشوی مبل در منزل گیشا در حضور خود مشتری انجام می شود ، درصد سهل انگاری تکنسین ها و خدمه مبلشویی در حین کار به حداقل می رسد.
  5. با استفاده از دستگاه برای لکه زدایی دیگر نیازی نیست که مبلمان را در مجاورت هوای آزاد و یا نور خورشید قرار بدهید تا خشک شود چرا که خود دستگاه مبل شویی دارای مکنده است که آب چرک و کف و آلودگی را با قدرت زیاد از درون مبلمان می کشد و به مخزن منتقل می کند.
  6. کمک گرفتن از شرکت مبلشویی در گیشا برای شست و شوی مبل در منزل گیشا درصد پارگی و آسیب دیدن مبلمان را به حداقل می رساند چرا که این شرکت ها از حرفه ای ترین افراد برای کار کمک می گیرند و افرادی که در این شرکت ها استخدام شده‌اند نسبت به کار خودشان مسئول هستند.

مبلشویی و خشک کردن مبل ها در گیشا

بعد از شستشوی مبل خشک کردن مبل و کف های روی آن را با دستگاه مبل شور انجام میدهند، دستگاه مبل شور دارای یک مکنده و یک مخزن مخصوص آب و کف کثیف است، که بعد از شستشوی مبل با استفاده از مکش مبل شور آب و کف را به آن مخزن منتقل میکند.

مهمترین فاکتور در این کار تخصص و تجربه کسی است که با دستگاه مبل شور کار میکند، تا بتواند مقدار قابل توجهی از آب را از روی مبل مکش کند، و مبل را تقریبا خشک به شما تحویل دهد.

 

مراقبت از مبل پس از مبل شویی

شستشوی مبل در گیشا توسط مبلی پاک انجام میشود، و این شستشو با توجه به نوع پارچه مبل، شوینده ای مناسب انتخاب میشود، با استفاده از مکنده دستگاه مبل شو تقریبا مبل را خشک میکنیم، و مراقبت خاصی بعد از شستشو لازم نیست، فقط مبل را برای خشک شدن در جایی قرار ندهید، که گرد خاک روی آن بنشیند و مبل لک بزند، چند ساعت بعد از شستشو روی مبل ننشینید،  مثلا اگر بعد از ظهر مبل را شستید تا شب روی آن ننشینید.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top