رفوگری فرش دستباف 02144337011

معتبرترین کارخانه رفوگری فرش دستباف

رفوگری فرش دستباف یکی از کارهای تخصصی می باشد که می تواند شما را از هزینه مجدد، برای خرید یک قالی نو نجات دهد. پارگی، پوسیده شدن، سوختن و ساییده شدن از جمله مهمترین مشکلات و اتفاق هایی می باشد که نه تنها برای فرش های دستباف بلکه برای فرش های ماشینی نیز رخ می دهد. در صورت بروز این مشکلات راهکار چیست، آیا باید فرش خود را دور انداخته یا اینکه راهکار دیگه ای وجود دارد؟ باید بگوییم که شما می توانید با انجام فرایندی به نام “رفو” این مشکلات را تا حد زیادی رفع کنید.

بیدخوردگی فرش

بیدخوردگی معمولا برای فرش هایی اتفاق می افتد که در فضاهای بسته و بدون جریان هوا و بدون تردد هستندد. به همین دلیل معمولا فرش‌های در حال استفاده در خانه ها دچار این مشکل نمی‌شوند، اما فرش‌ها و قالی‌هایی که در انباری ها نگهداری می شوند بسیار مستعد دچار شدن به این مشکل هستند.

پوسیدگی فرش

عدم توجه به شستشوی دوره ای یا رطوبت زیاد از عواملی هستند که معمولا باعث پوسیدگی در قالی و فرش می شوند. بنابراین توصیه می شود که اگر چیزی روی فرش ریخت به سرعت تمیزش کنید. برای این کار هم می توانید برخی از مطالب بلاگ سنجاق در این مورد را مطالعه کنید و هم به سادگی از خدمات قالی شویی استفاده کنید.

02144337011

02122069377

رفوگری فرش را به متخصصش بسپار

ترمیم و بازسازی بخش‌های آسیب دیده فرش را رفوگری فرش می‌گویند. رفوگری فرش توسط قالیشویی و یا افراد مجرب در حرفه رفوگری فرش انجام می‌شود. رفوگری فرش یک کار کاملا تخصصی است. رفوگری فرش یکی از خدمات پردرخواست در مجموعه “کارخانه جام” است. رفوگری فرش یا همان ترمیم فرش پوسیده جهت از بین بردن پارگی فرش ماشینی یا تعمیر شیرازه فرش مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت رفو فرش دستباف از رفوگری فرش ماشینی بیشتر است. تعمیر فرش یا همان رفوگری فرش خدمتی است که تنها باید به دست فرد با تجربه انجام شود. اگر به دنبال آموزش رفوگری فرش دستباف یا آموزش رفوگری فرش سوخته هستید بهتر است آموزش رفوگری فرش دستباف را نزد افراد با تجربه در این زمینه ببینید.

خدمات ارائه شده در رفوگری فرش عبارتند از:

برخی از خدمات ارائه شده برای رفوگری فرش که در “کارخانه جام” ارائه شده است را در این قسمت برایتان می‌گوییم:

رفوگری فرش؛ رنگ برداری تخصصی

تعمیر فرش و رنگبرداری انواع قالی‌های دستبافت که در اثر تماس با آب دچار تداخل رنگ شده است.

رفوگری فرش؛ مرمت سوختگس فرش

ترمیم فرش سوختگی‌های سطحی و عمقی انواع قالی‌های ماشینی و قالی‌های دستبافت به صورت تخصصی و غیر قابل تشخیص

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top