قالیشویی در الهیه 02144337011

معتبرترین قالیشویی در الهیه

از مهمترین دلایل انتخاب قالیشویی الهیه برای خدمات قالیشویی را می توان به سابقه بالا آن دانست و در زیر برخی از ویژگی هایی که قالیشویی جام را از سایر رقبا مجزا میکند را به شما معرفی میکنیم:
  • کیفیت در شستشو فرش توسط افراد حرفه ای
  • شعبه های مختلف در تهران و کیفیت شستشو همه شعبات بسیار بالا می باشد.
  • استفاده از مرغوب ترین شوینده ها در قالیشویی در الهیه
  • استفاده از بروزترین ماشینالات جهت شستشو فرش در الهیه
  • تعهد به زمان
  • مدیریت حرفه ای
  • عضو اتحادیه قالیشویی تهران و دارای اعتبار بالا در صنف قالیشویی

قالیشویی الهیه جام

قالیشویی الهیه جام یکی از مراکز معتبر و قدیمی شستشوی فرش در منطقه الهیه نیز می باشد. با اطمینان خاطر انواع فرش ماشینی و دستباف خود را می توانید به مرکز قالیشویی تهران جم بسپارید و پس از شستشوی فرش به صورت لول شده و کاملا تمیز درب منزل فرش را تحویل بگیرید. قالیشویی الهیه با توجه به نیاز همشهریان عزیز جدا از بحث شستشوی فرش ماشینی و دستباف در پروسه مبل شویی هم نیز فعال می باشد. و شما ساکنین محترم منطقه الهیه تهران می توانید با درخواست از این مرکز نسبت به شستشوی مبل در محل اقدام فرمائید.

ویژگی های قالیشویی الهیه

  • یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هر مرکز قالیشویی الهیه باید داشته باشد مجاز بودن ان است، به این معنا که مجوز فعالیت خود را از اتحادیه قالیشویان دریافت کرده باشد، از این طریق مشتریان می توانند با آسودگی خاطر فرش خود را به این مراکز بسپارند، که خوشبختانه قالیشویی الهیه دارای مجوز بوده و تعرفه های خود را براساس آنچه که صنف قالیشویی اعلام کرده از مشتریان دریافت می کند.
  • دومین ویژگی یک مرکز قالیشویی خوب این است که از مواد شوینده مناسب بر اساس جنس فرش استفاده کند، به عنوان مثال مواد شوینده برای فرش های ماشینی و دستبافت با هم فرق دارد، که قالیشویی الهیه و تمامی مراکز زیر نظر این قالیشویی به این امر مهم توجه کرده و به منظور ارائه خدمات به کیفیت بالا آن را به درستی رعایت می کنند.
  • افراد برای انتخاب مرکز قالیشویی سعی دارند به مراکز خدمات قالیشویی که به محل زندگی آن ها نزدیک است مراجعه کنند، برای این مورد نیز قالیشویی الهیه فکر اساسی کرده است شما می توانید با مراجعه به سایت قالیشویی الهیه (زعفرانیه) در خواست ارائه خدمات کرده و سفارش خود را ثبت کنید، کارشناسان بعد از بررسی آدرس شما نزدیکترین مرکز قالیشویی که به شما نزدیک باشد برایتان انتخاب کرده و فورا نیروهای خود را برای تحویل فرش به محل اعزام می کند، همانطور که گفتیم قالیشویی الهیه و چندین مرکز خدماتی دیگر در این زمینه زیر مجموعه قالیشویی زعفرانیه می باشند.

  • یکی دیگر از خدمات ویژه ای که در قالیشویی الهیه انجام می شود اعلا شویی است، که با شستشوی معمولی فرق دارد، در این نوع شسشتو از مواد شوینده مخصوصی استفاده می شود و فرایند شستشو و تمیزکاری فرش نیز در دو مرحله انجام خواهد شد، در حقیقت این روش از شستشو برای فرش هایی که مدت زمانی از آخرین نظافت آن ها گذشته باشد و یا اینکه در مکان هایی استفاده می شود که رفت و امد زیادی دارد مناسب است به عنوان مثال برخی افراد که فرزند کوچک دارد و یا در خانه از حیوان خانگی نگهداری می کنند این روش شستشو را انتخاب می کنند.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top