قالیشویی در اوین 02144337011

چرا خدمات قالیشویی در اوین با کارخانه قالیشویی جام؟

قالیشویی در اوین با شستشوی فرش دستبافت: خدمات تخصصی شستشوی فرش دستبافت در قالیشویی جام توسط نیروهای مجرب با سابقه بالا انجام می شود. بنابراین شما می توانید بابت سپردن فرش های گران قیمت خود به ما آسوده خاطر باشید.

شستشوی فرش ماشینی: امکان شستشوی فرش ماشینی با دستگاه های تمام اتوماتیک بدون دخالت دست، از دیگر ویژگی هایی است که باعث شده بسیاری از همشهریان تهرانی ما را انتخاب کنند.

خشکشویی مبل و موکت: موکت شویی و مبل شویی در محل شما از دیگر دلایل انتخاب ما به عنوان یک قالیشویی معتبر، امین و باکیفیت در تهران است.

خدمات سریع: سرعت بالای خدمات رسانی به تمام نقاط محدوده اوین تهران از دیگر دلایلی است که بدون شک شما را قانع می کند تا ما را انتخاب کنید.

ویژگی های قالیشویی در اوین جام

قالیشویی جام شعبه ی اوین می تواند برای تمام ساکنین این محیط کارآمد و عالی واقع شود. به این ترتیب برای تمام افرادی که به دنبال قالیشویی خوب در اوین هستند، قالیشویی جام می تواند بهترین و عالی ترین انتخاب باشد. اگر برای شستن فرش ها محیط کافی ندارید و یا اینکه زمان و توان لازم را در اختیار ندارید بهترین راه حل سپردن فرش ها به یک قالیشویی معتبر و قابل اعتماد است. همچنین اگر نگران شست و شوی فرش های خود و کم شدن عمر مفید آنها هستید بهترین راه حل سپردن این فرش ها به یک قالیشویی ممتاز و درجه یک در زمینه ی شست و شوی مکانیزه است که جام دارای تمام این ویژگی ها است.

02144337011

02122069377

بهترین قالیشویی اوین

قالیشویی جام در اوین دارای سالیان سال سابقه فعالیت در این محله بوده و به لطف اعتماد ساکنین این محدوده توانسته روز به روز بر کیفیت خدمات خود بی افزاید . خودروهای مخصوص ما در کمترین زمان پس از تماس با نمایندگی قالیشویی در اوین جام ، خود را به محل رسانده و فرش یا فرشهای شما را پس از ارائه رسید دریافت می کنند و به کارخانه مجموعه برای شستن فرش ها منتقل می نمایند . تمام پروسه شستشو با دستگاه هایی انجام می پذیرد که در نوع خود بروزترین و بهترین می باشند و شوینده های بکار رفته تماما استاندارد بوده و کوچکترین لطمه ای به فرش شما وارد نمی کنند و پس از پایان مراحل توسط دستگاه مخصوص خشک ، اتو و کاور میگردد و به سرعت درب منزل شما در اوین حمل شده و به شما تحویل میشود .

مزایای قالیشویی جام اوین :

استفاده از ماشین آلات مدرن برای قالی شویی در اوین

بهره مندی از پرسنل مجرب و کارآزموده قالیشوئی اوین

ما فرش های شما را پس از شستشو لول شده و داخل کاور درب منزل اوین تان تحویل می دهیم

قالیشویی نزدیک اوین به دلیل حضور در محدوده

متخصص شستن فرش های ابریشم و گل ابریشم به صورت تضمینی

ما تمام روزها حتی ایام تعطیل هم به ساکنان اوین سرویس می دهیم

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top