قالیشویی در تهرانسر 02144337011

معتبرترین قالیشویی در تهرانسر

قالیشویی جام در تهرانسر از قدیمی ترین شرکت ها در حوزه شستشوی انواع فرش ، موکت و … می باشد که با سابقه درخشان و ارائه خدمات ممتاز توانسته به مشهوریت و محبوبیت بالایی دست پیدا کند و این افتخار را مدیون اعتمادیست که مردم شریف تهرانسر به قالیشویی جام داشته اند .

قالیشویی در تهرانسر همواره سعی دارد تا خدمات خود گسترش دهد تا میزان مشتریان خود را به حداکثر برساند ، این گسترش هم از نظر کیفیت و هم از نظر تعداد خدمات می باشد ، این شرکت قالیشویی پس از هر شستشو و تحویل بار تمامی خدماتی که ارائه می دهد را توسط تیم مربوطه مورد ارزیابی قرار می دهد تا هرچه بیشتر مدرن تر و بروز تر باشد و نقات ضغف و قوت شرکت را شناسایی کنند .

02144337011

02122069377

چرا قالیشویی تهرانسر را انتخاب کنیم؟

فرش عنصری است گران قیمت و نگهداری از آن بسیار مهم است چرا که شستشوی آن در خانه راحت نیست و جایگزین کردن آن گران است ، اغلب شستشوی فرش ها در خانه مشکلاتی را به همراه دارد مانند آسیب دیدن به الیاف فرش و تمیز نشدن عمقی فرش که به دلیل نداشتن آشنایی افراد با فرش ها شستشوی صحیح آن است همچنین شستشوی فرش توسط خود افراد به سلامتی آنها نیز آسیب وارد می کند به همین جهت بهتر است با انتخاب یک قالیشویی معتبر علاوه بر سلامتی فرش هایتان به سلامتی خود نیز کمک کرده باشید در اینجا شستشوی تمامی فرش های شما با بالاترین درجه ی کیفیت انجام میگردد و با روش ها و متد های شستشوی قالیشویی تهرانسر نه تنها به الیاف فرش شما هیچ آسیبی نمیرسد بلکه الیاف فرش شما به نحوی ترمیم میشوند شایان ذکر است که شستشوی فرش هایتان به صورت عمقی انجام میگردد و تمامی آلودگی های پنهان و آشکار از بین خواهند رفت .

بهترین قالیشویی در تهرانسر

شستشویی انواع فرش در قالیشویی تهرانسر با بهترین و مدرن ترین دستگاه های فرش شویی می باشد. دستگاه های تمام اتوماتیک در کارخانه قالیشویی جام از نوع جدید و مدرن استفاده شده است. با سال ها تجربه و با کادری متخصص و استادکار در زمینه قالیشویی در تهران سر در خدمت شما عزیزان هستیم. فرش شویی خدماتی است که ما به صورت ویژه و با تجربه سال ها انجام می دهیم. بهترین قالیشویی در تهرانسر در نزدیکی شما دارای مجوز و پروانه کسب از اتحادیه قالیشویان می باشد.

کلیه خدمات شستشوی فرش در قالیشویی همسایه با توجه به تعرفه اتحادیه می باشد. شما می توانید شستشوی فرش های خود را به صورت تخصصی از قالیشویی همسایه در تهرانسر بسپارید. ما تلاش می کنیم که شستشوی کلیه فرش ها را به صورت تخصصی انجام دهیم و هیچ گونه آسیبی به فرش وارد نشود. می توانید از همسایه های خود در تهرانسر خدمات ما را بپرسید و بعد از اطمینان کامل با شماره های تهرانسر ما تماس بگیرید. شستشوی فرش با توجه به در نظر گرفتن استاندارد های جهانی و با دستگاه های تمام اتوماتیک می باشد.

شستشوی انواع فرش ماشینی

فرشهای ماشینی معمولی، اعلا، انتیک، بلژیکی، ماکارونی، ترک و انواع فرش های جدید و قدیم با دستگاه های مخصوص قالی های خارجی و ایرانی در قالیشویی می باشد. ما در قالیشویی تهران سر هر نوع فرش را که از جنس ایرانی و خارجی یا از پشم و پلاستیک هم که باشد شستشو می دهیم. شستشوی فرش های خارجی با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزافون به صورت ویژه شستشو می شود.

ما در قالیشویی تهرانسر کلیه فرش های ماشینی را با ضمانت و به صورت تخصصی شستشو می دهیم. این فرش ها به صورت لول شده داخل آبگیر های لوله ای رفته تا از شکستگی و چروک جلوگیری شود. فرش های خود را در تهرانسر به قالیشویی های مجاز و متخصص و یا به جام بسپارید.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top