قالیشویی در تهرانپارس 02144337011

قالیشویی در تهرانپارس :

قالیشویی در تهرانپارس | اگر از همشهریان محترم ساکن تهرانپارس هستید و به دنبال یک قالیشویی معتبر برای سپردن شستشوی فرش و قالی دوست داشتنی خود به آن هستید، توصیه ما به شما قالیشویی جام شعبه تهرانپارس به عنوان بهترین قالیشویی در سالهای اخیر است.

فرش‌ها جزو مهم‌ترین وسایل منزل ما هستند که کف اتاق نشیمن و اتاق خواب آن‌ها را پهن می‌کنیم و بیشتر مدت زمانی که در منزل سپری می‌کنیم، با آن‌ها سر و کار داریم. همین باعث می‌شود فرش‌ها مستعد کثیفی باشند و به دلایل مختلفی دچار لکه شوند. اینجاست که نقش یک قالیشویی معتبر و مجاز در تمیز کردن فرش و قالی شما اهمیت پیدا می‌کند.

نمونه ای از خدمات ارائه شده کارخانه قالیشویی در تهرانپارس و رفوگری:

  • شستشوی فرش های دستبافت، پشمی، ابریشمی، گل ابریشم، تمام ابریشم، و عتیقه
  • شستشوی فرش های ماشینی رنگ روشن و تیره
  • شستشوی فرش های فانتزی، بلژیکی، ترک، گبه و…
  • بکارگیری مجرب ترین افراد با پیشرفته ترین دستگاه های اتوماتیک موجود در ایران جهت شستشوی فرش
  • رفو گری فرش، بازسازی و مرمت انواع فرشهای آسیب دیده دستبافت، ابریشم، گل ابریشم، ماشینی و…
  • ارائه خدمات رنگبرداری، رنگرزی، لکه برداری تمامی فرش های دستبافت، ابریشم، گل ابریشم، پشمی و…
  • حمل و نقل به صورت لول با کاور

02144337011

02122069377

خدمات قالیشویی تهرانپارس :

امکان شست و شوی انواع فرش، موکت، مبلمان، پتو و … در قالیشویی تهرانپارس جام وجود دارد. فرش های دست بافت از حساسیت بالایی برای شست و شو برخوردار هستند. بنابراین باید کنترل لازم در مورد مواد پاک کننده و نحوه شست و شوی آن ها انجام شود.

پرسنل این قالیشویی فرش شما را درب منزل تحویل می‌گیرند و به صورت لول شده با روکش پلاستیکی، توسط کامیون‌هایی مسقف و ایمن آن‌ها را پس از شستشو به شما تحویل خواهند داد. ضمناً این قالیشویی تضمین می‌کند که فرش شما بدون هرگونه آسیب و چروک،‌ تحویل شما خواهد شد.

ترمیم فرش در تهرانپارس

بخش دوم فعالیت جام در حوزه قالیشویی در تهرانپارس و سایر مناطق تهران، ترمیم فرش و تابلو فرش است.

رفوگری و بازسازی و مرمت فرش های پوسیده و آسیب دیده، دارکشی، اصلاح سر نخ و شیرازه، چرم دوزی و پرزگیری خدماتی هستند که در این حوزه انجام می دهیم.

خدمات ما شامل شستشوی فرش ، شستشوی قالی ، قالی شویی ، قالیشویی و شستشوی مبل و راحتی و کاناپه در محل (خشکشویی) ، رنگبرداری و لکه گیری ، پرداخت، موگیری ، ترمیم ریشه و شیرازه ، رفو ، رفوکاری و رفوگیری و ترمیم انواع فرش ماشینی و دستبافت وابریشم و گل ابریشم و موکت و مبل در سرتاسر تهران است .

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top