قالیشویی در سهروردی 02144337011

قدیمیترین قالیشویی در سهروردی تهران

قالیشویی سهروردی جام با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد. قالیشویی سهروردی  با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند. قالیشویی سهروردی نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی سهروردی ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ساکنین محله سهروردی توجه کنید!

شما ساکنین محله سهروردی می‌ توانید برای شستشوی انواع فرش های ماشینی یا حتی دستبافت خود با قالیشویی سهروردی تماس بگیرید. این قالیشویی از دستگاه‌های تمام اتوماتیک برای شستشوی انواع فرش، قالی و قالیچه استفاده می کند. همچنین این قالیشویی با ارائه خدمات موکت شویی و مبل شویی از صفر تا صد نظافت اثاثیه منزل شما را به عهده می گیرد.
با وجود شرایط زندگی در شهر شلوغی مانند تهران و همچنین مشغله زیاد افراد پیشنهاد می شود که امور خدماتی خود را همیشه به نزدیک‌ ترین مرکز به محل زندگی خود بسپارید. قالیشویی جام شعبه سهروردی نه تنها به شما بسیار نزدیک است بلکه در ارائه انواع خدمات در سطح شهر تهران، حرف اول را می زند!

قالیشویی جام در منطقه سهروردی:

محله یا خیابان سهروردی یکی از محله های نسبتا قدیمی است که در منطقه 7 تهران واقع شده که نام پیشین آن فرح بوده و هم اکنون غالب مردم شهر این مکان را با نام سهروردی می شناسند. این خیابان از پل سیدخندان (شمال) آغاز و در جنوب به خیابان بهارشیراز می رسد، خیابان های خرمشهر، هویزه و بهشتی در سهروردی شمالی و خیابانهای سورنا مطهری و بهارشیراز در سهروردی جنوبی قرار گرفته اند. قالیشویی جام درتمامی نقاط تهران دارای خدمات رسانی می باشد شما می توانید با یک تماس با قالی شویی جام تماس حاصل نمایید . پرسنل و نیروهای متعهد ما در اسرع وقت در آنجا حاضر می باشند و شما می توانید برای شستشو انواع فرش های ماشینی و دستباف و هم چنین موکت و شستن مبل های خود را به کادر مجرب قالیشویی جامبسپارید.

قالیشویی جام به صورت شبانه روز و هفت روز هفته و حتی در ایام تعطیل در خدمت شما همشهریان آماده می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت برتر و قیمتی مناسب در اختیار شما می گذارد . برترین و معتبر ترین قالیشویی در منطقه سهروردی ، قالیشویی جام می باشد شستشو انواع فرش های ابریشم و دستباف و فرش های عتیقه شما را به صورت تضمین شده و با مواد شوینده خوب انجام می دهد برای جلوگیری از لطمه به بافت فرش های شما آنها را به صورت لول شده تحویل گرفته وپس از مراحل شستشو توسط گرمخانه گازی آنها را خشک نموده و به صورت لول شده و با بسته بندی معتبر تحویل شما می دهد سپاس و قدردانی از انتخاب شما که در منطقه سهروردی فرش های خود را به قالیشویی جام سپرده اید.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top