قالیشویی در شریعتی 02144337011

بزرگترین قالیشویی در شریعتی

امروزه با وجود انتقال ویروس‌های گوناگون اعتماد به قالیشویی یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد شده است. علت این موضوع نظافت فرش‌ها برای جلوگیری از بیماری‌ها و همچنین انتخاب قالیشویی است که به ضد عفونی کردن محیط اهمیت بدهد. بنابراین بهتر است قالیشویی در شریعتی انتخاب کنید که علاوه بر شستشو درجه یک فرش ها، بهداشت را نیز رعایت کنند؛ زیرا تنها با این روش می‌توانید از بروز ویروس‌ها جلوگیری کنید.

ما برای شستشو فرش‌ها بدون دغدغه کاربر، قالیشویی جام را تاسیس و امکان سفارش آنلاین را نیز در سایت قالیشویی اینترنتی خود فعال کرده‌ایم. نکته مثبتی که وجود دارد، عدم نیاز مراجعه حضوری و برقراری تماس تلفنی به قالیشویی است.

02144337011

02122069377

برخی از ویژگی های قالیشویی جام در شریعتی :

عدم استفاده از مواد شوینده غیرمجاز برای قالیشویی نزدیک شریعتی

حضور فعال قالیشویی محدوده شریعتی

داشتن سابقه طولانی شستشوی فرش و مبل شویی اطراف شریعتی

بکارگیری ماشین آلات پیشرفته برای قالیشویی حوالی شریعتی

قالی ها پس از قالیشوئی به صورت لوله شده و داخل کاور تحویل گردد

قالیشویی متعهد در شریعتی

سابقه طولانی قالی شویی ها در محله شریعتی

شستشوی فرش‌های با ارزش توسط کارخانه جام

برخی از فرش‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار هستند؛ از جمله این فرش‌ها می‌توان به قالیچه‌های با ارزش قدیمی و یا فرش‌هایی با طیف رنگی روشن اشاره کرد. برای شستشو این دسته از فرش‌ها باید دقت بیشتری به خرج داده شود؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است آسیب‌هایی غیر قابل جبرانی به فرش‌های با ارزش شما وارد شود.

در نهایت نکته دیگری که باید دقت کنید این است که قالیشویی را انتخاب کنید که فضای بازی داشته باشند و مجبور به قرار دادن فرش‌ها به روی هم نداشته باشند؛ زیرا علاوه بر فشاری که به فرش‌ها وارد می‌شود ممکن است فرش‌های خیس به یکدیگر رنگ دهند. ما در قالیشویی پاک مهر تمام روش‌های محافظت از فرش‌های شما را اجرا خواهیم کرد. همچنین ما به شما ضمانت سلامت انواع فرش و قالیچه‌ها را به شما خواهیم داد و از هرگونه آسیب احتمالی جلوگیری خواهیم کرد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top