قالیشویی در شمیرانات 02144337011

بهترین قالیشویی در شمیرانات

معرفی قالیشویی در شمیرانات. هم اکنون کارخانه قالیشویی جام ، با بیش از 80نفر پرسنل ،خدماتی از جمله: قالیشویی، قالی شویی ، رفوگری، رنگ برداری، دواشویی، دارکشی و پرداخت، خشکشویی مبلمان و موکت، فرش، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب، پتو و ملحفه و پشتی را در سراسر تهران و حومه، کرج و حومه، شهریار و حومه پوشش می دهد.

بزرگترین قالیشویی تهران. کارخانه قالیشویی جام مفتخر است که با بیش از 50 سال سابقه درخشان، و به کارگیری دستگاه های پیشرفته و بروز دنیا در امر شستشوی فرش. دستگاه های خشک و گرمخانه های مجهز، و دستگاه های مخصوص دارکشی و رفوی کاملا فرش، ریشه زنی انواع فرشها. تعمیر شیرازه فرش.

خدمات قالیشویی در شمیرانات

قالیشویی های بسیاری در منطقه شمیرانات تهران وجود دارد، که هریک دارای بهترین خدمات می باشند. در این بخش به معرفی انواع خدمات قالیشویی در شمیرانات اشاره می کنیم.

02144337011

02122069377

 

شستشوی انواع فرش، موکت و قالیچه

شستشوی فرش های دستباف، ماشینی، انواع موکت و قالیچه در قالیشویی شمیرانات با بهترین دستگاه های روز دنیا انجام می شود. نحوه شستن این فرش ها با یکدیگر کاملا متفاوت است. که زیر نظر کارشناسان این مجموعه صورت می گیرد.

شستشوی فرش ماشینی

معمولا شستشوی فرش های ماشینی را بر اساس نوع نخ، دوخت و رنگ تقسیم بندی می کنند. این فرش ها با روش های مخصوص، و با استفاده از مواد شوینده اصل شسته می شوند تا کیفیت بالایی داشته باشند.

شستشوی فرش دستباف

شاید بدانید فرش های دستباف از حساسیت بالایی برخوردارند و به همین دلیل شستشوی آن ها مهم ترین فاکتور به شمار می رود. سعی کنید در شستن فرش های دستباف از دستگاه سانتریفیوژ تا حد امکان دوری کنید. بهترین روش برای شستن آن ها استفاده از آب شور با حرارت ملایم است. شما می توانید فرش های دستبافت خود را به تیم مجرب قالیشویی زعفرانیه و شمیرانات بسپارید.

هزینه قالیشویی در شمیرانات

نرخ خدمات قالیشویی در شمیرانات، زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران صورت می گیرد. قیمت شستشوی هر فرش با توجه به نوع بافت، نخ، کثیفی، متراژ، میزان خرابی، نوع مواد شوینده و… متغییر است. همان طور که می دانید، فرش های دستباف به دلیل حساسیت زیاد نیاز به شستشوی با دقت و دقیق دارند.

در این صورت قیمت خدمات صورت گرفته در فرش دستبافت نسبت به ماشینی بسیار بالا است. اگر می خواهید از قیمت دقیق شستشوی فرش اطلاع دقیق تری داشته باشید، کافیست با قالیشویی در شمیرانات تماس برقرار کنید، تا از کارشناسان پاسخ گو تعرفه خدمات قالیشویی را جویا شوید.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top