قالیشویی در فردوس شرق 02144337011

بزرگترین قالیشویی در فردوس شرق

محله بلوار فردوس شرق نام بلواری در غرب تهران و منطقه5 میباشد که از میدان آریاشهر آغاز و تا بزرگراه شهید ستاری امتداد می یابد و از غرب اتوبان شهید ستاری تا غرب اتوبان شهید باکری را بلوار فردوس غرب می نامند ، این بلوار جهتی شرقی _ غربی دارد و از بلوار های پر تردد و پر ترافیک پایتخت به شمار می آید از محله ها و خیابانهای نزدیک به بلوار فردوس شرق می توان بلوار آیت الله کاشانی ، بلوار اباذر، خیابان بهنام، خیابان مهران، رامین شمالی و جنوبی، وفا آذر شمالی و جنوبی، و پیامبر شرقی را نام برد.

قالیشویی در  فردوس شرق ،  قالیشویی جام میباشد که با استفاده از جدید ترین و مطمئن ترین دستگاه ها و تجهیزات شستشو آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در فردوس شرق میباشد. قالیشویی پاک مهر یک سرویس کامل را برای شستشوی فرش های شما در نظر گرفته است و شما تنها با یک تماس و یک هزینه ایاب و ذهاب میتوانید تمامی لوازم خود را که شستنی هستند را بشویید.

02144337011

02122069377

قالیشویی جام بهترین قالی شویی فردوس شرق

قالی شویی جام فردوس شرق، دارای خدمات بسیار زیادی است. ازجمله خدمات این قالی شویی می توان به استفاده از دستگاه های پیشرفته و مکانیزه برای شستشوی فرش ها اشاره داشت. در زمان های گذشته فرش ها را به صورت دستی می شستند، اما با پیشرفت تکنولوژی این کار توسط ماشین آلات انجام می شود.

یکی دیگر از ویژگی های قالی شویی جام این است که برای شستن فرش های دست بافت و فرش ماشینی، از روش ها و مواد متفاوتی استفاده می کنند. در ادامه پیرامون اهمیت تفاوت شستشتوی دو فرش یا جنس های مختلف توضیحات بیشتری به شما عزیزان می دهیم.

دیگر خدمات قالی شویی جام، تعمیرات فرش می باشد. این قالی شویی برای ترمیم، رفع سوختگی، رفع پارگی، رفوگری فرش بلوار فردوس شرق و …. خدماتی دارد .از جمله خدمات منحصر به فرد قالی شویی ارزان بلوار فردوس، مبل شویی بلوار فردوس و خدماتی همچون خشک کردن مبل ها و خوشخواب ها در محل به کمک مواد شوینده بسیار مرغوب می باشد.

با ویژگی های قالیشویی جام در فردوس شرق آشنا بشوید :

شستشوی سریع و تمیز فرش در محدوده بلوار فردوس شرق

قیمت های تکرار نشدنی در تمام فصول برای قالیشویی محدوده بلوار فردوس شرق

استفاده از کارکنان دوره دیده و با تجریه قالیشویی

تخصصی ویژه برای شستشوی قالی گل ابریشم و ابریشم با تضمین کیفیت

اجرای رفو و مرمت فرش های کهنه در صورت درخواست مشتری

بهره بردن از مواد شوینده کاملا استاندارد و بدون حساسیت

امکان پیگیری آنلاین فرش در قالیشویی فرشته از لحظه دریافت تا تحویل

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top