قالیشویی در فرمانیه 02144337011

قدیمی ترین قالیشویی فرمانیه

به دلیل گستردگی و تمرکز جمعیت نسبتا زیاد در محدوده فرمانیه تهران بزرگ، قالیشویی جام نسبت به تاسیس شعبه قالیشویی در فرمانیه اقدام نموده است. ویژگی های متمایز ما که باعث برتری نسبت به سایر قالیشویی های این محدوده شده است، شامل موارد زیر می باشد:

  • ارائه خدمات متنوع قالیشویی، موکت شویی و مبل شویی
  • ارائه خدمات باکیفیت بالا
  • ارائه ضمانت نامه معتبر قالیشویی
  • بهره مندی از دستگاه های پیشرفته قالیشویی و خشک کن لوله ای
  • استفاده از مواد شوینده استاندارد مطابق با نوع فرش یا موکت
  • انجام دهی تمامی سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن
  • امکان ثبت سفارش آنلاین و بهره مندی از تخفیف ویژه قالیشویی
  • تحویل انواع فرش و موکت به صورت لول شده و کاور شده
  • ارائه انواع خدمات شستشوی فرش و موکت با قیمت های مصوب اتحادیه

انواع خدمات قالیشویی محدوده فرمانیه

قالیشویی فرمانیه جام با بیش از 3 دهه فعالیت در صنعت قالیشویی و شناخت نیازهای همشهریان محترم، امروزه تلاش کرده است تا خدمات قالیشویی خود را گسترش دهد. با  توجه به این موضوع ما علاوه بر رعایت استانداردهای بهداشتی، با خرید تجهیزات پیشرفته، خدمات متنوعی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مبل شویی یکی از خدمات بی نظیر ما در کارخانه قالیشویی توحید است که با استفاده از دستگاه های اتوماتیک در محل منزل یا دفترکار شما انجام خواهد شد. خدمات مبل شویی ما با کمترین میزان آبریز، توسط تکنسین های حرفه ای انجام می شود.

همچنین موکت شویی از دیگر خدمات ویژه ماست. خدمات موکت شویی ما نیز با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و بدون دخالت دست، با کمک دستگاه های حرفه ای روز دنیا انجام می شود.

قالیشویی در فرمانیه

قالیشویی جام یکی از چند مرکز خدماتی شستشوی فرش در تهران است که زیر نظر قالیشویی جام فعالیت می کند، این مرکز دارای مجوز فعالیت از اتحادیه قالیشویان می باشد و کیفیت و دقت در شسشتو و دیگر خدمات را سرلوحه کار خود قرار داده است و همین امر موجب جلب رضایت مشتریان و کسب اعتبار برای این مرکز شده است.

قالیشویی فرمانیه در کنار پرسنل متخصص و مجرب از بهترین دستگاه ها و تجهیزات برای خدمات خود استفاده می کند و مدت زمان تحویل فرش برای فرایند نظافت و شستشو 48 ساعت است همچنین این مرکز از سرویس حمل و نقل نیز بهره مند بوده و شما تنها کافی است برای ثبت سفارش با این قالیشویی تماس گرفته و یا این که سفارش خود را از طریق سایت قالیشویی زعفرانیه ثبت نمایید همکاران ما بلافاصله به محل مراجعه کرده و بعد از شستشو نیز فرش ها را کاور شده در محل به شما تحویل خواهند داد این مرکز در زمان دریافت فرش برای کسب اطمینان به مشتریان ضمانت نامه ارائه می دهد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top