قالیشویی در ولنجک 02144337011

چرا خدمات قالیشویی در ولنجک با جام؟

  • از بین بردن تمامی لکه ‌های فرش ها با به کارگیری تجهیزات مکانیزه ویژه‌
  • استفاده از مدرن ‌ترین امکانات قالیشویی روز دنیا
  • شست و شوی فرش با استفاده از مواد دوستدار محیط زیست که نه تنها فرش های شما را درخشان و براق می کند، بلکه به سلامت انسان، حیوانات و محیط زیست نیز آسیب نمی رساند.
  • تضمین کیفیت انواع خدمات ارائه شده
  • ارائه خدمات قالیشویی، مبل شویی و موکت شویی
  • ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن

مرکز تخصصی قالیشویی و خدمات منزل

پاکیزگی منزل و به طور خاص فرش از دیرباز یکی از مهمترین بخش های زندگی مردم ایران زمین بوده است ، به طوری که این امر به صورت یک سنت در مراسم نوروز درآمده و هرساله توسط بخش زیادی از مردم انجام میگیرد. قالیشویی ولنجک جام این افتخار را دارد که با بروزترین روش ها در شست و شو و نگهداری فرش در خدمت شما همشهریان عزیز باشد.

نظافت منزل و مبلمان یکی از اصلیترین شاخه های پاکیزگی در منزل است ، وجود هرگونه آلودگی در مبلمان و وسایل منزل که افراد به صورت مستمر و روزانه با آنها در ارتباط هستند میتواند باعث شیوع بیماری های مختلف و گاها خطرناکی شود. قالیشویی ولنجک جام با تشکیل تیم تخصصی خدمات منزل و خشکشویی مبلمان در کمترین زمان پاکیزگی را برای منزل شما به ارمغان می آورد.

02144337011

02122069377

ویژگی قالیشویی در ولنجک

اگر شما نیز به دنبال قالیشویی در ولنجک هستید، می‌توانید به قالیشویی جام مراجعه کنید. قالیشویی جام شامل ویژگی‌هایی است که کمتر قالیشویی در ولنجک از آن برخوردار است.

هزینه شستشوی قالیشویی ولنجک

مهم‌ترین و اولین ویژگی که هر فردی برای شستشوی فرش‌های خود به آن توجه می‌کند، هزینه‌ای است که در قبال شستشو هر متر از فرش دریافت می‌شود. هزینه شستشوی فرش‌های گران بها و قدیمی به علت حساسیت بیشتر و تفاوت مدل شستشو، بیشتر از فرش‌های معمولی است. اما ما برای شستشوی فرش‌های قدیمی نیز همان مبلغ را از شما دریافت می‌کنیم و اهمیتی به ارزش مادی فرش نخواهیم داد.

همانطور که اشاره شد هزینه شستشو با توجه به متراژ فرش معین می‌شود؛ این قیمت برای تمامی قالیشویی‌ها یکی است و طبق نرخ اتحادیه تعیین می‌شود؛ اما برخی از قالیشویی‌ها هزینه بالا‌تری برای شستشوی فرش دریافت می‌کنند.

بنابراین پیش از شستشوی فرش‌ها بهتر است از چند قالیشویی متفاوت هزینه شستشوی هر متر فرش را جویا شوید. علت تاکید ما در توجه به قیمت، قالیشویی‌هایی در ولنجک است که هزینه بالا‌تری برای شستشوی فرش مطرح می‌کنند.

در آخر اگر در رابطه با هزینه فرش‌ها اطلاعی ندارید می‌توانید با مشاورین و پشتیبانی ما تماس برقرار کنید و قیمت و هزینه شستشوی هر یک از روش‌ها را جویا شوید؛ مشاورین ما به طور ۲۴ساعته پاسخگوی سوالات شما هستند.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top