قالیشویی در پردیس کرج 02144337011

قالیشویی در پردیس

معرفی شعبه قالیشویی پردیس کرج کارخانه قالیشویی جام. اگر شما عزیزان به دنبال قالیشویی مجاز و تمیز و منظم هستید در پردیس کرج هستید می توانید از شعبه کارخانه قالیشویی جام استفاده کنید. کارخانه قالیشویی جاممفتخر است که با بیش از ۵۶ سال سابقه درخشان، و به کارگیری دستگاه های پیشرفته و بروز دنیا در امر شستشوی فرش. دستگاه های خشک و گرمخانه های مجهز، و دستگاه های مخصوص دارکشی و رفوی کاملا فرش، ریشه زنی انواع فرشها. تعمیر شیرازه فرش، آماده خدمت رسانی است.

قالیشویی پردیس کرج جام

کارخانه قالیشویی جام اولین قالیشویی تهران. هم اکنون کارخانه قالیشویی جام، با بیش از 80 نفر پرسنل، خدماتی از جمله: قالیشویی، قالی شویی ، رفوگری، رنگ برداری، دواشویی. دارکشی و پرداخت، خشکشویی مبلمان و موکت، فرش، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب، پتو و ملحفه و پشتی را در سراسر تهران ، قالیشویی صادقیه، سعادت آباد، شهرک غرب و جنت آباد و حومه، کرج و حومه، شهریار و حومه پوشش می دهد.

قالیشویی در پردیس کرج مکانی است که ما بتوانیم با خیال آسوده فرشها و قالیهای خود را به آنجا بسپاریم و مطمئن باشیم که فرشهای تمیز و سالمی تحویل میگیریم. امروزه به دلیل گران شدن بیش از پیش اجناس و کالاها خرید لوازم نو از جمله فرش کار آسانی نیست و به همین علت ، هر گاه فرشهایمان عیب و نقصی پیدا کند ، نمیتوان به راحتی یک فرش نو را جایگزینش کرد ، بنابراین ناچاریم که آن را به دست قالیشویی حرفه ای بسپاریم تا عیب آن را برطرف کند و فرش سالمی را به ما دهد ، بنابراین پیدا کردن یک قالیشویی در پردیس کرج امر بسیار مهمی است که باید در انتخاب آن دقت فراوانی مصروف داشت .

02144337011

02122069377

ویژگی های قالیشویی پردیس کرج

1- قیمتهای  قالیشویی در پردیس منصفانه است

اولین نکته ای که یک مجموعه خوب و حرفه ای باید مد نظر داشته باشد این است که همواره باید قیمتهایی منصفانه و منطقی به مشتریان خود دهد  ،تا مخاطبانش با خیال آسوده که هزینه اضافی پرداخت نمیکنند ، قالی و فرشهای خود را به قالیشویی بسپارند.

2- انجام کار حرفه ای با آخرین دستگاهها و متد روز و مواد با کیفیت

یک قالیشویی در پردیس برای اینکه بتوانند مشتریان خود را حفظ کند باید مجهز به بهترین دستگاها برای شستشو فرش و مبل باشد و از مواد فوق کیفیت استفاده کند تا مبل و فرش آسیب نبیند .و باید نهایت انصاف را داشته باشد که از مواد عالی و دارای تاریخ استفاده کند .

3-دارای پرسنل با وجدان کاری

دارابودن یک پرسنل حرفه ای و با وجدان یکی از نکات بسار  مهم است ، چرا که هم مشتری و هم صاحب صنف باید از وجدان کاری پرسنل خیالشان راحت باشد تا بدانند کار محوله را به نحو احسنت انجام میدهند و فرشهای مشتری تمیز و بدون نقص تمیز کنند که صاحبان قالیشویی در پردیس کرج باید این نکته را در جذب پرسنل مد نظر قرار دهند.

4-رفوگری حرفه ای

همیشه مقصود مشتریان از سپردن فرش به قالیشویی در پردیس تمیز کردن فرش نیست و از قالیشویی میخواهند که فرش خود را تعمیر و رفو کنند که با انجام یک کار تمیز و حرفه ای عیب فرش درست شود تا مجبور نشوند یک فرش نو تهیه کنند. بنابراین یکی از وظایف اصلی قالیشویی انجام رفوگری حرفه ای و دقیق است.

5- موگیری دقیق

یکی از کارهای که فرش را تمیز میکند و نو به نظر میرسد انجام موگیری  دقیق از فرش میباشد ، که قالیشویی خوب باید این مهم را به خوبی انجام دهد.

6- دستگاه مبل شو داشته

از اموری که به قالیشوییها سپرده میشود ، شستشوی مبل است که خیلی اهمیت دارد . چرا که جایگزینی مبل با یک مبل نو خیلی سخت و هزینه بر است ، و از طرفی اگر مبل خوب شسته نشود انگار که کهنه است ، بنابراین قالیشویی در پردیس در این زمینه وظیفه خطیری دارد ، که اگر به درستی انجام گیرد ، مشتریانش تبدیل به مشتری دائمی خواهند شد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top