قالیشویی در گرمدره 02144337011

قالیشویی مدرن در گرمدره

مرکز قالیشویی گرمدره جام ، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت می نمایند. در روش قالیشویی به روش نیمه اتوماتیک، هم کارکنان و هم دستگاه های اتوماتیک در امر قالیشویی دخیل می باشند. در این روش تمامی وسایل مورد نیاز جهت شستن فرش از جمله فرچه، شلاق زن جهت آبگیری فرش و سایر لوازم دیگر مجهز به برق می باشند و تنها متصدی، وظیفه انجام مراحل را با دستگاه های برقی عهده دار می باشد.

از مزیت های قالیشویی نیمه اتوماتیک، نسبت به روش دستی؛ کاهش زمان اجرا می باشد.

در روش قالیشویی مکانیزه یا اتومات ، تمامی مراحل شستن فرش ها؛ از صفر تا صد ، توسط دستگاه های مکانیزه و به صورت اتومات انجام می شود و تنها برای جابجایی احتیاج به نیروی انسانی می باشد.

قالی شویی گرمدره

شست و شوی فرش ها از جمله اقدامی است که هرزگاهی باید انجام شود چرا که فرش ها به صورت گسترده در منازل پهن هستند و با هر رفت و آمدی آلوده می شوند و هم چنین گرد و خاک به طور طبیعی در هوا معلق است که بر روی فرش ها می نشیند و همین موارد جز الودگی هایی است که به صورت ناخودآگاه بر روی فرش ها ایجاد می شود.
همچنین در طی سال با انجام کار های روزمره بر روی فرش، آن ها دچار آلودگی می شوند که از دلایل عمده ی این الودگی ها، لکه ها هستند که از نوع های مختلفی هستند که البته این لکه ها اگر به سرعت برطرف شود به راحتی به روش های خانگی قابل حل است اما اگر به آن توجهی نشود لکه جز  لکه های سرسخت محسوب می شود که پاک کردن آن کار قالیشویی های معتبر است تا با مواد شوینده های مخصوصی که در اختیار دارند به راحتی به پاک کردن آن می پردازند.

02144337011

02122069377

شست و شو در قالیشویی گرمدره

در قالیشویی گرمدره، شست شوی انواع فرش با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته انجام خواهد شد. برای این کار فقط کافی است تا با تلفن های پشتیبانی قالیشویی جام تماس حاصل کنید؛ نیروهای این مجموعه جهت حمل و نقل فرش شما به کارخانه در زمان مقرر به منزل تان اعزام خواهند شد. در مرحله اول فرش شما توسط دستگاه گردگیری می شود. گردگیری فرش باعث شست شوی بهتر آن و افزایش کیفیت پاکیزگی خواهد شد. در قالیشویی گرمدره برای گردگیری انواع فرش از روش‌های ویژه استفاده می‌شود. پس از آن فرش شما به دستگاه تمام اتوماتیک شست شو منتقل خواهد شد. در ان دستگاه فرش شما طی چند مرحله شسته می شود و برای این کار از مرغوب ترین مواد شوینده استفاده خواهد شد.

تعرفه قالیشویی در گرمدره

هزینه شست و شوی فرش در شهرهای مختلف متفاوت می باشد ، تعیین قیمت قالیشویی علاوه بر خدمات خاص و تشویقی که شرکت های قالیشویی ارائه می‌دهند به عوامل دیگری همانند رنگ فرش ، ماشینی و دستباف بودن فرش و قالی و همچنین جنس مواد بکاررفته و روش های شست و شو جمله بخارشویی، خشک شویی و شستشوی فر با آب داغ و مواد شوینده مورد استفاده نیز بستگی دارد.

هزینه قالیشویی بر اساس بافت فرش و شانه آن نیز می باشد. هر چه تار و پود فرش محکم تر و فشرده تر باشد مقاومت آن در برابر پاک کردن لکه ها بیشتر خواهد بود. فرش های دستباف و ابریشمی و با کیفیت بالا احتیاج به شرایطی ویژه در شستشو و همچنین خشک کردن نیاز دارند.
لکه هایی که شویندگی آن ها سخت می باشد مانند لکه های چربی و بدبو شوینده های مخصوصی را میطلبد که همین امر باعث افزایش نرخ قالیشویی می گردد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top