قالیشویی شهرک راه آهن 02144337011

قالیشویی در شهرک راه آهن تهران

قالیشویی در شهرک راه آهن تهران (جام) از تجربه و تخصص بالایی در زمینه شستشو فرش ماشینی، فرش دستباف، فرش ابریشمی، مبلمان، پرده، موکت، پتو، خوشخواب و … برخوردار است. این قالیشویی با بهره‌ گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده در تلاش است تا روند جمع آوری، شستشو و تحویل فرش به مشتری را در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برساند. قالیشویی در غرب تهران یکی دیگر از شعبه‌ های این قالیشویی است که با پشتوانه رضایت‌ مشتریان خود همواره یکی از بهترین قالیشویی‌ های شهر تهران محسوب می‌ شود.

تخفیف ویژه قالیشویی شهرک راه آهن

با قالیشویی شهرک راه آهن سلامت فرشهای خود را بیمه کنید

معمولا هر بانو برای پاک کردن لکه های فرش که توسط نی نی خود ایجاد شده به دنبال یک قالیشویی خوب و نوین با کادری مجرب و ادیب می باشد ، برترین قالیشویی در شهرک راه آهن بهترین گزینه برای شستشوی فرش ها و از بین بردن لکه های فرش های شما می باشد، با مراجعه به سایت قالیشویی جام محدوده شهرک راه آهن می توانید خدمات ارائه شده توسط قالیشویی در شهرک راه آهن ، هزینه خدمات و ادرس را مشاهده کنید.

خدمات تضمینی قالیشویی در شهرک راه آهن مخصوص فرش های ابریشمی ، ماشینی ، دستباف کرک و پشمی ، گل ابریشم و قالی قدیمی با نرخ نامه مصوب اتحادیه قالیشویی های شهرک راه آهن و تثبیت رنگ ؛ با کیفیت و ارزان ترین قالیشویی شهرک راه آهن .

قالیشویی جام محدوده شهرک راه آهن

قالیشویی در شهرک راه اهن جام فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و تا به امروز با وجود استقبال بی نظیر شهروندان به فعالیت درخشان خود ادامه داده است. این قالیشویی با ارائه خدمات متنوع قالیشویی، مبل شویی، رنگ برداری فرش، رفع عیوبی مانند سوختگی و پارگی فرش، دارکشی، حاشیه زنی و … در راستا جلب رضایت مشتریان خود تلاش می‌ کند. از دیگر خدمات قالیشویی در شهرک راه آهن می‌ توان به خدمات خشکشویی مبلمان منزل و اداری، خوشخواب، پتو، پرده و … نیز اشاره کرد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top