قالیشویی قالیشوئی قالیشوی 02144337011

برزگترین قالیشویی (قالیشوئی) در تهران

کارخانه قالیشویی جام بزرگترین و مجهزترین قالی شویی، با استفاده از بهترین مواد شوینده و دستگاه های قالیشوئی روز دنیا، بهترین خدمات رسانی را برای مشتریان فراهم کرده است. جام قدیمی ترین قالیشوی مجاز تهران است. کارخانه قالیشویی جام در سال 1345 تاسیس شده است. قالیشوی جام با بیش از ۶۰ سال سابقه درخشان در امر شستشوی انواع فرش های های دستباف و ماشینی، بالاترین کیفیت و رضایت را در سراسر تهران و البرز و تبریز جلب نموده است. کارخانه قالیشووی جام با بهره گیری از روش های شستشوی مخصوص هر فرش و همچنین خبره ترین کارکنان، بهترین خدمات جهت خدمت رسانی به مردم فراهم آورده است.

بهترین قالیشوی تهران

قالیشویی جام یکی از بهترین قالیشویی های تهران است که برای شستشوی فرش و قالی شما از تجهیزات مدرن و متخصصین ماهر کمک می‌گیرد. شما می‌توانید برای شستن انواع فرش، قالی، مبلمان، پرده، موکت، خوشخواب و… با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، از خدمات قالیشویی جام کمک بگیرید.

به جرات می‌توان جام را یک سایت قالیشوی در محل معتبر در تهران دانست که با سابقه‌ای طولانی که در شست‌وشوی تخصصی انواع فرش‌های دستباف، ماشینی و تابلوفرش در کنار مبل، موکت و پرده دارد، توانسته خدمات متعدد تخصصی خود را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد. اگر به دنبال بهترین قالیشوئی تهران هستید تا با اعتماد کامل، فرش‌ خود را به آن بسپارید، بانو امانت‌دار شما بوده و می‌توانید بدون هیچ نگرانی به ما اعتماد کنید.

استفاده از بهترین شوینده ها در قالیشوئی جام

جام از بهترین شوینده ها و با فرمولاسیون خاص بهره میگیرد. تمامی فرش ها در سالن های شستشوی مربوطه در دستگاه های مناسب شسته می شوند. بعد از شستشوی فرش، آب فرش ها توسط دستگاه های آبگیری، تا حد امکان گرفته می شود.

خشک کردن فرش ها پس از قالیشویی، در گرمخانه مجهز به موتور های توربو انجام می شود. و پس از شستشوی فرش ها در محیط باز خشک نمی شوند تا از آلودگی محیطی به دور باشند. شرایط محیطی بر روند خشک شدن فرش ها تاثیر گذار نیست به همین سبب علت تحویل دادن فرش ها در قالیشویی جام ۲ روز کاری می باشد.

02144337011

02122069377

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top