مبل شویی در الهیه 02144337011

مبل شویی در الهیه

اینکه هزینه زیادی صرف خرید بهترین مبلمان را برای محل کار و یا منزلمان می کنیم، درواقع به زیبایی محیط می پردازیم. اما مهم ترین بخش ماجرا مربوط به نگهداری و اقدامات سریع پس از لکه شدن مبل است. زمانی که شما نیاز به شستشوی مبل در الهیه دارید تیم ما در خدمت شماست. قالیشویی جام با 35 سال سابقه درخشان و تیم مجرب در محدوده الهیه نسبت به ارائه خدمات مبل شویی در الهیه کرده است و شما می توانید به راحتی به این مرکز مبلشویی الهیه و قالیشویی الهیه دسترسی داشته باشید.

یک مبل شویی خوب در الهیه چگونه باید باشد؟

برای مبل شویی در الهیه باید اول مبل شویی قابل اعتماد پیدا کرد و بعد از شناسایی مبل شوی از نظر مجاز بودن بعد مبل های خود را به او بسپارید. و یک مبل شویی خوب و باتجربه باید دارای خصوصیات زیر باشد.

  • باید مشتری مدار باشد
  • متخصص و کار بلد باشد
  • با ادب و نزاکت رفتار کند
  • با نوع مبل آشنایی کامل داشته باشد
  • کار کردن با دستگاه های مبل شویی را بلد باشد
  • استفاده از نوع مواد شوینده برای هر مبل را بداند.

شستشوی مبل در محل الهیه

۱- با تماس مشتری با شرکت مبل شویی معتبر و مجاز جام متخصص مبل شویی در محل حاضر شده و مبل ها را از نظر جنس و نوع شستشو کارشناسی می کند و بنا به نوع جنس پارچه مواد شوینده را استفاده می کند.

۲- در محله دوم روی مبل را کامل با جارو برقی جارو کرده تا هیچ گونه اشغالی یا گردو غباری روی مبل نماند و اماده شستشو شود.

۳- در مرحله بعدی متخصص مبل شویی مبل را با دریل فرچه ای کامل شستشو می دهد و جا هایی که بیشتر کثیف باشد را دو یا سه بار می شوید.

۴- در این مرحله بعد از شستشو با دریل لکه های مبل را شناسایی کرده و با لکه بر

نانو پاکر لکه ها را کامل لکه برداری می کند.

۵- در محله پنجم و یا در مرحله پایانی مبل را کامل با دستگاه مکنده دو موتوری پر قدرت و قوی آب و کف روی مبل را تمیز کرده و مبل تمیز شدن و براف شدن خود را به رخ می کشد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top