مبل شویی در اوین 02144337011

شستشوی مبل در منزل با دستگاه 

مبل شویی در اوین یکی دیگر از خدمات تخصصی مبل شویی جام در شمال غرب تهران می باشد. بهترین و با تجربه ترین متخصص های مبل شویی در تهران و حومه مبل شویی در اوین است. دستگاه مبل شویی مکانیزه پیشرفته در سرویس مبل شویی جام استفاده می شود. یک دستگاه صنعتی می باشد که برای آب تمیز و آب کثیف جداگانه مخزن دارد. که یکی برای مخلوط کردن آب و مواد شوینده و دیگری برای جمع آوری آب کثیف و مایعات روی مبل با مکندگی بالا می باشد.

در منزل قبل  شستشوی مبل متخصص مبل را کامل با جارو برقی جارو می کشد. و نا مبل هیچ گونه گرد و غباری بر روی آن باقی نماند و کامل تمیز شود. و اگر گردو غبار بر روی مبل باشد و آن را جارو نکنید و با دستگاه مبل شویی شستشو دهید. پارچه مبل بعد از خشک شدن کدر می شود و بعد از جارو کشیدن نوبت به کار دستگاه مبل شویی می رسد. که با مواد شوینده و مقدار آب کمی فقط برای نم ناک کردن مبل استفاده می شود. و دستگاه توسط متخصص مبل را با مواد شوینده مخلوط شده شستشو می دهد.

مبل شویی و خشک کردن مبل ها چه کار باید کرد؟

برای خشک کردن  مبل و از بین بردن کف های پاشیده روی سطح مبل از موتور مکنده دستگاه مبل شور استفاده می شود. همه آلودگی ها و کثیفی ها به همراه آب و کف با دستگاه مکش می شود و به مخزن مخصوصی که برای آب کثیف روی دستگاه مبل شور نصب شده، منتقل می شود.

تجربه کسی که مبل شویی با دستگاه را بر عهده دارد بسیار مهم است. نحوه صحیح شستشوی مبل و خشک کردن آن بستگی به مهارت کارگر مبل شور دارد. این دستگاه می تواند بخش زیادی از آب و رطوبت مبل ها را با موتور مکنده از بین ببرد و مبلمان به صورت تقریبا خشک شده تحویل داده می شود.
مبل شویی ها، به جای شستشو با دست، از دستگاه مبل شویی برای تمیز کردن مبلمان استفاده می کنند. دستگاه مبل شویی، دستگاهی مکانیزه است که با کمک آن می توان سطوح افقی و عمودی مبل را به راحتی شست و تمیز کرد. در دستگاه مبل شویی، یک مخزن برای جمع آوری آب تمیز و یک مخزن برای جمع آوری آب کثیف تعبیه شده است. هم چنین یک موتور مکنده قوی نیز دارد که عمل مکش آلودگی ها و ذرات را انجام می دهد. تولید کف در این دستگاه، توسط کمپرسور انجام می شود. از مهم ترین مزیتهای دستگاه مبلشویی، تولید فوم و کف است. فوم، غلظت زیادی دارد؛ به همین دلیل روی سطح مبل می ماند و آلودگی ها را در خود حل می کند. به دلیل داشتن قدرت پاک کنندگی زیاد، استفده از دستگاه مبلشویی، روشی بسیار عالی برای شستشوی انواع مبلمان است.

02144337011

02122069377

cleaning service worker cleans the back of an office chair, close-up

دلایل آسیب رسیدن به مبلمان هنگام شستشو

 

  • شستشوی مبل به وسیله افراد بی تجربه

شستشوی مبل برخلاف تصور اصلا کار ساده ای نیست. هر مبل با توجه به جنسی که دارد روش شستشوی خاصی را دارا میباشد که باید توسط افراد متخصص انجام شود. حتی کار کردن با پیشرفته ترین دستگاه های شستشو هم نیاز به افراد کاملا متخصص دارد.

 

  • استفاده از مواد شوینده نامناسب

امروزه شوینده های زیادی برای شستشوی انواع مبلمان وجود دارد که خاصیت های اسیدی و بازی متفاوتی دارند. مبلمان با توجه به جنس شان باید با مواد شوینده مخصوص شستشو شوند زیرا هرکدام در برابر شوینده های مختلف واکنش های متفاوتی را از خود نشان میدهند. به همین دلیل شوینده نامناسب میتواند باعث تغییر رنگ، آسیب دیدگی و… شود. کسانی که مبلمان را تخصصی شستشو میدهند از ویژگی های این شوینده ها آگاه بوده و شوینده مناسب را برای هر مبل انتخاب میکنند.

قیمت خدمات مبل شویی در اوین

قیمت مبل شویی در اوین ، به چندین عامل وابسته است. اینکه نوع مبلمان راحتی ، کاناپه ، استیل یا کلاسیک باشد ؛ جنس پارچه مبل از چرم، پشم، نایلون، پلی استر، مازراتی یا پنبه باشد؛ تعداد آن‌ها چقدر باشد؛از چه نوع مواد شوینده ای استفاده شود؛ خدمات جانبیمانند شستشوی کوسن‌ها و تعداد آن‌ها چه باشد و دستمزد کارگران چه میزان باشد،همگی در قیمت گذاری نقش دارند.ساکنین اوین باید بدانند که ارزانترین مبل شویی لزوما بهترین نیست. زیرا استفاده از مواد شوینده‌ که نامناسب باشد، پارچه‌ مبل شما را خراب می کند.گاهی لکه هایی ایجاد می شود که شما را مجبور می کند رویه مبل خود را تعویض کنید. این موضوع میتواند هزینه بیشتری را به شما تحمیل کند.

مزایای خدمات قالیشویی محدوده اوین با جام

در قالیشویی جام با بیشتر از 30 سال تجربه صفر تا صد خدمات ما با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستگاه های اتوماتیک شستشو و خشک کن انجام می شود. بنابراین شما می توانید بابت عدم آسیب رسیدن به فرش خود در طول فرآیند شستشو و خشک کردن، آسوده خاطر باشید.

بیمه خدمات شستشوی فرش و موکت از جمله دیگر مزایای ماست. ما مفتخریم که به عنوان عضو رسمی اتحادیه، می توانیم خدمات خود را برای مشتریان مان تضمین کنیم. تضمین انواع خدمات شستشوی فرش و موکت و حتی مبل شویی در محل به شما اطمینان می دهد که فرش هایتان آسیبی نخواهد دید.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top