مبل شویی در تهرانپارس 02144337011

معتبرترین مبل شویی در تهرانپارس

مطمئناً برای شما هم پیش آمده است که احساس کنید مبلمان پارچه‌ای شما دیگر مانند روزهای اول تمیز نیست. به مرور زمان روی مبل‌ها گردوخاک و ذرات چربی می‌نشیند و رنگ پارچه را کدر می‌کنند. بر اثر استفاده مداوم، ممکن است مبل شما دچار لکه و رنگ گرفتگی شود. ممکن است فکر کنید که مبل‌هایتان به خاطر کهنگی و یا بی‌کیفیت بودن روکش به این حال و روز افتاده‌اند؛ اما نگران نباشید. کثیف شدن مبل‌های پارچه‌ای اتفاق غیرطبیعی و دور از انتظاری نیست. اگر ساکن این منطقه هستید و به هر دلیلی امکان تمیز کردن و یا شستن مبل‌ها را ندارید می‌توانید درخواست شستشوی مبل در منزل تهرانپارس را در قالیشویی جام ثبت کنیدو یا با ما تماس بگیرید.

جام دارای تیمی از متخصصان است که در شستشوی مبل در منزل بدون آسیب به مبل و کثیف شدن خانه تخصص دارند و با شستشوی هر مدل مبلی با هر نوع پارچه‌ای آشنایی کامل دارند. متخصصین جام برای استفاده از طیف وسیعی از تکنیک‌ها و تجهیزات شستشوی مبل، به‌خوبی آموزش دیده‌اند و از آنجایی که در منطقه تهرانپاس مستقر هستند در کمترین زمان ممکن به منزل شما می‌آیند و مبلمان منزلتان را مثل روز اول تمیز و براق می‌کنند. ما به شما کمک می‌کنیم دوباره مبل‌های خود را زیبا و نو کنید.

انواع روش‌های شستشوی مبل در منزل تهرانپارس

1. شستشوی مبل در منزل با بخار

یکی از روش‌های شستشوی مبل در منزل که توسط تیم جام انجام می‌شود، شستشوی مبل در منزل با استفاده از بخار است. با بخارشوی کردن مبل‌ها با دستگاه مخصوص خیالتان راحت خواهد بود که مبل شما بدون هیچ مشکلی به بهترین شکل ممکن تمیز می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مثل روز اول می‌شوند. دستگاه‌هایی که توسط تیم جام در سرویس مبل شویی در منزل تهرانپارس استفاده می‌شود جدیدترین دستگاه‌های موجود در بازار هستند که با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها موجب از بین بردن کثیفی، گردوغبار و ذرات ناسالم از روی صندلی‌های راحتی، کاناپه‌ها، میز صندلی‌ها و سایر سطوح روکش شده با پارچه می‌شوند. این روش یکی از مؤثرترین راه‌ها برای نظافت حرفه‌ای برای اکثر مدل‌ها و روکش‌های مبل است و بدون خیس شدن مبل آن را پاکیزه و درخشان می‌کند.

2. شستشوی مبل در منزل با دستگاه مبل شویی و مواد نانو

مبل شویی در منزل با استفاده از دستگاه و مواد شوینده نانو یکی از خدمات محبوب ما است چون ظاهر مبل شما بعد از استفاده از این روش قابل مقایسه با قبلش نخواهد بود؛ طوری که مبلمان منزل خود را نخواهید شناخت. بسیاری از افراد بعد از دریافت این سرویس اعلام کرده‌اند که از خرید مبل نو منصرف شده‌اند!

این سرویس به‌صورت ویژه در تمام محله‌های تهرانپارس شرقی و غربی با ارزان‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت  ارائه می‌شود.

02144337011

02122069377

مبل شویی در تهران پارس

✅مبل شویی جام ، نظافت محل شستشوی مبل را درخانه شما کامل رعایت می کنند و از ریزش آب و مواد شوینده در کف منزل جلوگیری می کند. یک پارچه آب گیر یا ضدآب در زیر مبل ها قرار می دهند تا آب روی فرش های شما نریزد.

❌تیم خدماتی جام از مواد شوینده درجه یک استفاده می کنند و نام مواد شوینده را به مشتری اعلام می کند تا او نیز مواد را تایید کند. هیچ کاری را بدون اجازه مشتری انجام نمی دهند.

✅در صورت درخواست مشتری، مواد شوینده را تغییر میدهند و از مواد مورد نظر او استفاده می کنند.

❌اگر نیاز به جابه جایی مبلمان بود، این کار توسط پرسنل مبل شویی انجام می شود؛ نه مشتری!

✅افرادی که برای شستن مبل ها به محل اعزام می شوند، زمان زیادی را برای شستن مبل ها صرف نمی کنند. مثلا شستشوی هر سرویس ۷ نفره مبلمان، به حداکثر ۲ ساعت زمان نیاز دارد.

❌تیم مبل شویی حرفه ای جام می دانند که اختصاص زمان بیشتر برای شستشوی مبلمان، باعث ناراحتی مشتری و گرفتن وقت او می شود. به همین دلیل، شستشوی مبل ها توسط مرکز حرفه ای مهرگان، به سرعت و با دقت انجام می شود.

✅افرادی که برای شستن مبل ها به خانه شما می آیند، قبل از اینکه مواد شوینده را به کل سطح مبل آغشته کنند، بخشی از پارچه مبل را به عنوان تست امتحان می کنند و اگر پارچه با مواد شوینده واکنش منفی نداد، کار خود را شروع می کنند.

❌افرادی که به عنوان پرسنل مبلشویی به خانه شما می آیند، دارای کارت شناسایی هستند و با هماهنگی کامل از طرف مرکز مبل شویی جام وارد خانه شما شوند.

برخی مزایای مبل شویی در تهرانپارس:

تمیز نگه داشتن مبلمان به صورت منظم باعث افزایش طول عمر آن میشود با اساس جنس مبل روش های مختلفی جهت شستشو وجود دارد. یک متخصص بهترین روش را به شما پیشنهاد می کند. جهت نگهداری بهتر مبلمان پس از شستشو به شما مشاوره رایگان داده میشود.

چرا مرکز خدمات جام:

  • خدمات با کیفیت
  • تکنیسین های حرفه ای و باتجربه
  • قیمت های رقابتی مقرون به صرفه
  • ارائه خدمات در تمامی ایم هفته. حتی تعطیلات
  • روش های آسان و سریع رزرو و تماس
  • زمان بندی انعطاف پذیر ، متناسب با برنامه روزانه شما

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top