مبل شویی در جنت آباد شمالی 02144337011

مبل شویی در جنت آباد شمالی با دستگاه

مبل شویی در جنت آباد شمالی، مبل و صندلی لوازمی است که در اکثر خانه ها به چشم می خورد. در این روز ها دیگر برای دیدن تلویزیون و یا پذیرایی از میهمانان و یا خیلی ها برای استراحت نیز از کاناپه ها استفاده می کنند. چون مبل ها همیشه برای این گونه کار ها استفاده می شود در اثر غذا خوردن و یا نوشیدن انواع نوشیدنی ها اتفاقی بر روی مبل ها می ریزد. دچار لکه شده و کثیف می شوند و نیاز به شستشو دارند.

مبل شویی جام در جنت آباد و تمام محله های اطراف جنت آباد فعالیت دارد. داشتن مبل های شیک و راحت علاوه بر زیبایی که دارند هنگام نشستن و استراحت کردن آرامش خاصی به آدم می دهد. این مبل ها هر چند وقت یک بار نیاز به شستشو و نظافت دارد. بعضی از همشهریان خود برای شستشوی مبلمان دست به کار می شوند.

02144337011

02122069377

مبل شویی در جنت آباد شمالی

مرکز خدماتمبل شویی جام ارائه دهنده تمامی خدمات مبل شویی در منزل جهت شستشوی انواع مبلمان با دستگاه های تخصصی و مدرن ترین تجهیزات در خدمت شما عزیزان می باشد. چنانچه در سایر مناطق ساکن هستید، محله خود را در مبل شویی در تهران بیابید.

کلیه خدمات خشکشویی و آبگیری در منزل توسط پرسنل آموزش دیده و با دستگاه های پیشرفته بدون نیاز به جابجایی مبلمان صورت میپذیرد. تکنسین های برتر مبلشویی در منزل در تمامی محله های جنت آباد جنوبی، مرکزی و شمالی از جمله خیابان های چهارباغ، ۳۵متری لاله، ۳۵متری گلستان، ایرانپارس و … در اسرع وقت در خدمت شما هستند. مبل شویی و شستشوی انواع مبلمان راحتی مبلمان چرمی مبلمان میکروفایبر مبلمان استیل مبلمان ایرانی و خارجی توسط همکاران ما در این شعبه صورت می پذیرد.

نحوه شست و شوی مبل در جنت آباد

در منطقه جنت آباد شمالی و یا جنت آباد جنوبی مشتریان زیادی ما را می شناسند. و از خدمات مبل شویی و قالی شویی ما اسفاده می کنند. و اکثر مشتریان کم و بیش با نحوه شست و شوی مبلمان در منزل آشنایی دارند. اکثر مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه و نهارخوری ها با یک دستگاه انجام می شود. یعنی برای تمامی مبل ها فقط یک دستگاه وجد دارد و با آن شست و شو می شود.

مبل ها در ابتدا توسط سرویس کاران دریل زن  تمام و کمال شست و شو می شوند تا تمامی کثیفی مبل ها روی سطح پارچه بیاید. زمانی که سرویس کار، کار خود را به پایان رساند. و تمام کف ها به صورت سفید رنگ و شفاف شدند دیگر باید سرویس کار دوم شروع به کار کند.

سرویس کار دوم یا همان شاگرد تمام کف ها و کثیفی هارا توسط جارو برقی که در اختیار دارد، جمع آوری می کند.

خدمات شستشوی مبل با دستگاه در منزل چگونه است؟

مبل شویی با دستگاه در چند مرحله تخصصی انجام می گیرد. مبل شویی های مجاز و متخصص از دستگاه های مکانیزه و صنعتی و بهترین انواع مواد شوینده (تگزاپون، نانو، من) استفاده می کنند.

علاوه بر شامپو ها ما از برخی لکه بر های پر قدرت برای برداشتن سرسخت ترین لکه ها مثل لکه روغن و جوهر استفاده می کنیم.

در ادامه مراحل شستشوی مبل با دستگاه را توضیح می دهیم.

مبل شویی در محدوده جنت آباد شامل کل محله های نزدیک به جنت آباد می شود.

مبل شویی ما در محله های (شاهین شمالی، شهران، شهرزیبا، سردارجنگل، ستاری، پیامبر و …) خدمات شستشوی انواع مبل را با دستگاه انجام می دهیم.

خشکشویی مبل در آپارتمان ها با دستگاه بهترین روش می باشد. دستگاه ها به گونه ای ساده و سبک طراحی شده اند که می توان در تمام خانه ها استفاده کرد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top