مبل شویی در سعادت آباد 02144337011

مبل شویی در سعادت آباد

مبل شویی جام یکی از مبل شویی هایی است که با داشتن کادری مجرب و حرفه ای و متخصص در زمینه مبل شویی در سعادت آباد می باشد تا ساکنین محترم آن مناطق بتوانند در صورت نیاز به راحتی با متخصصان مجرب و ماهر ما در امر مبل شویی و خشکشویی مبل در ارتباط باشند.

خدمات مبل شویی جام در سعادت آباد

مبل شویی به واش در سعادت آباد ارائه دهنده خدمات شستشوی مبل های ،۵ ،۷ و۹ نفره و انواع مبل های پارچه ای

شستشوی تشک خوشخواب و شستشوی فرش دستباف و دستی و ابریشم و برجسته وگل برجسته

شستشوی انواع موکت

شستشو با دستگاه های تمام اتوماتیک و مواد شوینده با کیفیت صورت می گیرد.

02144337011

02122069377

نوع مبلمان تاثیر گذار در قیمت مبلشویی در منزل سعادت آباد

هر چه مبلمان شما قدیمی تر باشد، نیاز به مراقبت بیشتری دارد. پس در نتیجه هزینه مبلشویی در سعادت آباد برای مبلمان عتیقه و قدیمی بیشتر از مبلمان جدید و نو است. مبلمان قدیمی بسیار حساس هستند و کوچیک ترین اشتباه سبب خراب شدن و شکسته شدن مبلمان می شود. ما افراد خود را مدت ها آموزش می دهیم و سپس به منازل شما می فرستیم. پس از بابت میزان تخصص کارکنان مبلشویی ما اطمینان داشته باشید. شرکت جام در صورت بروز هر گونه مشکل به شما به طور کامل، خسارت می دهد.
همچنین چنانچه مبلمان شما نیاز به تعمیرات داشت می توانید در محل از کارکنان ما بخواهید تا مبلمان شما را تعمیر کنند. هزینه تعمیر مبلمان جدا از هزینه مبلشویی در سعادت آباد محاسبه می شود.

جنس مبلمان و مبلشویی سعادت آباد

برخی از مبلمان دارای جنسی هستند که باید با احتیاط و مراقبت بیشتری شست و شو شوند. برای مثال مبلمان چرمی بسیار حساس تر از مبلمان پارچه ای هستند و آنها به سادگی آسیب دیده و پاره می شوند. لکه ها با مشقت زیادی از روی مبلمان چرم پاک می شوند و لوازم برای شست و شوی آنها گران تر است. مبلمان با جنس های پارچه های کتان و نخی و … راحت تر شسته و یا تعمیر می شوند.

مبلشویی و خشک کردن مبل ها در سعادت آباد

بعد از شستشوی مبل خشک کردن مبل و کف های روی آن را با دستگاه مبل شور انجام میدهند، دستگاه مبل شور دارای یک مکنده و یک مخزن مخصوص آب و کف کثیف است، که بعد از شستشوی مبل با استفاده از مکش مبل شور آب و کف را به آن مخزن منتقل میکند.

مهمترین فاکتور در این کار تخصص و تجربه کسی است که با دستگاه مبل شور کار میکند، تا بتواند مقدار قابل توجهی از آب را از روی مبل مکش کند، و مبل را تقریبا خشک به شما تحویل دهد.

مراقبت از مبل پس از مبل شویی

شستشوی مبل در سعادت آباد توسط مبلی پاک انجام میشود، و این شستشو با توجه به نوع پارچه مبل، شوینده ای مناسب انتخاب میشود، با استفاده از مکنده دستگاه مبل شو تقریبا مبل را خشک میکنیم، و مراقبت خاصی بعد از شستشو لازم نیست، فقط مبل را برای خشک شدن در جایی قرار ندهید، که گرد خاک روی آن بنشیند و مبل لک بزند، چند ساعت بعد از شستشو روی مبل ننشینید،  مثلا اگر بعد از ظهر مبل را شستید تا شب روی آن ننشینید.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top