مبل شویی در سهروردی 02144337011

معتبرترین مبل شویی در سهروردی

مبل شویی در سهروردی یکی از بهترین و متخصص ترین مبل شویی های محل می باشد .

برای شستشوی مبل در منزل و محل کار با نزدیکترین مبل شویی جام محل خود تماس بگیرید مبل شویی جام با سال ها تجربه و تخصص در زمینه مبل شویی و قالیشویی در تهران جزو بهترین و نمونه مبل شویی های تهران می باشد ما در سهروردی با کادری منظم ، مجهز، استادکار و متخصص همیشه اماده و فعال هستیم برای شستشوی مبل های خود نگران نباشید ما در مبل شویی جام با بهترین دستگاه و مرغوب ترین نوع مواد شوینده نانو در محل با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن شستشوی انواع مبل را انجام می دهیم ما در همسایگی شما شعبه فعال داریم.

خدمات مبل شویی در سهروردی

یکی از مهم ترین خدمات مبل شویی جام مبلشویی در منطقه سهروردی است. جزو خدمات مهم و پردرخواست است. با توجه به دردسرهای زیادی که شستشوی مبل‌ها و جا به جایی آن‌ها به همراه دارد، استفاده از خدمات مبل شویی راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. خدمات مبل شویی تنوع بسیار زیادی دارد و بر اساس نیاز مشتری انجام می‌شود. با شناخت این خدمات می‌توانید درخواست‌های خود را به راحتی به کارخانه قالیشویی تهران جام بسپارید.

02144337011

02122069377

به طور کلی خدمات مبل شویی در منطقه سهروردی تهران عبارت‌اند از:

  • شستشوی انواع مبلمان راحتی، ایرانی، خارجی، سلطنتی، پارچه‌ای، استیل و …
  • شستشوی انواع میز و صندلی غذاخوری
  • شستشوی انواع مبل، تخت‌خواب و کاناپه
  • خشکشویی انواع مبل و وسایل پارچه‌ای
  • مبل شویی در منزل
  • شستشوی صندلی انواع خودرو و اتوبوس
  • موکت شویی در منزل با دستگاه‌های مدرن

نحوه مبل شویی در سهروردی

پس از آشنایی با خدمات مبل شویی جام در خیابان سهروردی و قیمت آن نوبت به ثبت سفارش می‌رسد. برای این کار لازم است یک سری مراحل را سپری کنید و سپس مبل‌های خود را به صورت براق و تمیز از ما تحویل بگیرید. نحوه انجام مبل شویی در سهروردی به صورت زیر است:

ثبت سفارش

در مرحله اول شما باید به صورت تلفنی یا از طریق سایت سفارش خود را قبت کنید و جزئیات دقیق آن را برای ما شرح دهید. برای این کار کافی است آدرس، شماره تلفن و مشخصات مبل‌ها را ذکر کنید. پس از دریافت این اطلاعات، سفارش شما ثبت شده و نیروی متخصص به محل مورد نظر اعزام می‌شود.

بررسی وضعیت مبل‌ها

در این مرحله کارشناسان ما وضعیت مبل‌ها را از جهات مختلف از جمله تعداد مبل‌ها، میزان کثیفی، رنگ و نوع پارچه و جنس مبل‌ها بررسی می‌کند. این بررسی به منظور تعیین قیمت مبل شویی و انتخاب بهترین روش برای شستشو انجام می‌شود.

شستشوی و تحویل مبل‌ها

پس از بررسی‌های لازم، تیم خدماتی ما شستشوی مبل‌ها را بر اساس خواسته شما و وضعیت مبل‌ها انجام می‌دهد. پس از اتمام کار نیز مبل‌ها به صورت سالم و تمیز به شما تحویل داده می‌شوند.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top