مبل شویی در سیدخندان 02144337011

مبل شویی خوب در سید خندان

مبل شویی در سید خندان جام و شرق تهران جزو معتبر ترین مبل شویی های سراسر تهران به حساب می آید. ما با توجه به اینکه در ابتدا  می خواستیم یک منطقه را تحت پوشش خود داشته باشیم.

از منطقه غرب تهران شروع به فعالیت کردیم و مشتریان ما روز به روز بیشتر و بیشتر شدند. و ما مجبور شدیم که تعداد شعبات دسترسی مبل شویی خود را در سایر مناطق تهران نیز گسترش بدهیم، تا هم خود ما راحت و سرویس کاران ما راحت تر دسترسی به مشتری داشته باشند. و هم در کمترین زمان ممکن خود را به منزل مشتری برسانند. و مشتری هم چون شما در نزدیکی آنها هستید از مزایای بهتری نسبت به سایر مبل شویی های سراسر تهران بهره خواهد برد که سایر مبل شویی ها این ویژگی ها را نخواهند داشت.

همه مشتری ها در درجه اول دنبال یک مبل شویی خوب با قیمتی مناسب تر می گردند.

که ما جزو یکی از آنها هستیم. که در همه جای تهران به علت ازدیاد شعبات مبل شویی خود تمامی مناظق تحت پوشش و فعالیت خود را با سرویس رایگان کار می کنیم و این امتیاز را به مشتری های عزیزمان می دهیم

02144337011

02122069377

Professional Cleaning Furniture

مبلشویی و خشک کردن مبل ها در سید خندان

بعد از شستشوی مبل خشک کردن مبل و کف های روی آن را با دستگاه مبل شور انجام میدهند، دستگاه مبل شور دارای یک مکنده و یک مخزن مخصوص آب و کف کثیف است، که بعد از شستشوی مبل با استفاده از مکش مبل شور آب و کف را به آن مخزن منتقل میکند.

مهمترین فاکتور در این کار تخصص و تجربه کسی است که با دستگاه مبل شور کار میکند، تا بتواند مقدار قابل توجهی از آب را از روی مبل مکش کند، و مبل را تقریبا خشک به شما تحویل دهد.

  • مراقبت از مبل پس از مبل شویی

شستشوی مبل در سید خندان توسط مبلی پاک انجام میشود، و این شستشو با توجه به نوع پارچه مبل، شوینده ای مناسب انتخاب میشود، با استفاده از مکنده دستگاه مبل شو تقریبا مبل را خشک میکنیم، و مراقبت خاصی بعد از شستشو لازم نیست، فقط مبل را برای خشک شدن در جایی قرار ندهید، که گرد خاک روی آن بنشیند و مبل لک بزند، چند ساعت بعد از شستشو روی مبل ننشینید،  مثلا اگر بعد از ظهر مبل را شستید تا شب روی آن ننشینید.

خشک شویی مبل در سید خندان شهر تهران

جام در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات مبل شویی در محله سید خندان شهر تهران تلاش کرده است خدماتی نظیر مبل شویی در منزل سید خندان, مبلشویی و شستشوی مبل با دستگاه سید خندان, شستشوی مبل سلطنتی، استیل، راحتی، کاناپه و انواع مبل تختخواب شو سید خندان, شستشوی مبل چرم مصنوعی سید خندان را در کلیه مناطق تهران ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در سید خندان ارائه نماید.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top