مبل شویی در شریعتی 02144337011

بهترین مبل شویی در شریعتی

مبل شویی در شریعتی جام با سال ها تجربه و تخصص در زمینه شستشوی مبل در منزل می باشد. برای خشکشویی انواع مبل و موکت در این محدوده همیشه آماده و فعال می باشیم. شستن مبل در محل و خانه مشتری با بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو و با قیمت مناسب و ارزان می باشد. جهت سفارش خدمات خشکشویی در آپارتمان سفارش خود را آنلاین ثبت نمایید.

مبل شویی با دستگاه در منزل تهران با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می باشد. شستشوی انواع مبل در محل و مبل شویی در شریعتی به صورت تخصصی انجام می شود. مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید. بهترین و با تجربه ترین مبل شویی در شریعتی و در تمام نقاط تهران مبل شویی همسایه می باشد.

مبل شویی در شریعتی با دستگاه

مبل شویی در شریعتی یکی دیگر از خدمات شستشوی جام در شمال تهران می باشد. شستشوی انواع مبل ایرانی و خارجی در محل با دستگاه مبل شویی و شامپوی نانو تضمینی می باشد. بهترین و با تجربه ترین مبل شویی در شریعتی و در تمام نقاط تهران با کادری منظم، مجهز، استاد کار و متخصص در شستشوی مبل، موکت، فرش، خوشخواب و انواع صندلی نهارخوری و ماشین در محل با دستگاه مبل شویی و بهترین مواد تگزاپون و نانو با ضمانت نامه کتبی می باشد.

برای شستشوی مبل در منزل با دستگاه و بهترین مواد شوینده نانو با مبل شویی همسایه تماس بگیرید. خشکشویی و شستشوی انواع فرش مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه می باشد. تخصص ما در برداشتن لکه های روغن و جوهر می باشد بهترین و با سابقه ترین شرکت خدمات مبل شویی در محدوده و محله های اطراف شریعتی می باشد.

02144337011

02122069377

 

مبل شویی خوب چگونه باید باشد؟

یک مبل شویی خوب در محل خود انتخاب کنید که خصوصیات زیر را داشته باشد. با توجه به جمعیت بالای تهران و نیاز به خدمات شستشوی مبل در محل می توان گفت که شرکت های زیادی تاسیس شده اند. شرکت همسایه نیز برای ارائه خدمات شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی پرسنل خود را آموزش داده و برای ارائه خدمات آماده به کار می باشیم.

  • مبل شویی خوب باید مشتری مدار باشد.
  • مبل شویی خوب باید مجاز باشد.
  • مبل شویی خوب باید در دسترس باشد.
  • مبل شویی خوب باید در کار خود تخصص داشته باشد.
  • مبل شویی خوب باید دارای کادری منظم و با ادب باشد.
  • مبل شوی خوب باید دستگاه های پیش رفته و جدید داشته باشد.
  • مبلشویی و خشک کردن مبل ها در شریعتی

بعد از شستشوی مبل خشک کردن مبل و کف های روی آن را با دستگاه مبل شور انجام میدهند، دستگاه مبل شور دارای یک مکنده و یک مخزن مخصوص آب و کف کثیف است، که بعد از شستشوی مبل با استفاده از مکش مبل شور آب و کف را به آن مخزن منتقل میکند.

مهمترین فاکتور در این کار تخصص و تجربه کسی است که با دستگاه مبل شور کار میکند، تا بتواند مقدار قابل توجهی از آب را از روی مبل مکش کند، و مبل را تقریبا خشک به شما تحویل دهد.

 

  • مراقبت از مبل پس از مبل شویی

شستشوی مبل در شریعتی توسط مبلی پاک انجام میشود، و این شستشو با توجه به نوع پارچه مبل، شوینده ای مناسب انتخاب میشود، با استفاده از مکنده دستگاه مبل شو تقریبا مبل را خشک میکنیم، و مراقبت خاصی بعد از شستشو لازم نیست، فقط مبل را برای خشک شدن در جایی قرار ندهید، که گرد خاک روی آن بنشیند و مبل لک بزند، چند ساعت بعد از شستشو روی مبل ننشینید،  مثلا اگر بعد از ظهر مبل را شستید تا شب روی آن ننشینید.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top