مبل شویی در شمیرانات 02144337011

بهترین مبل شویی در شمیرانات

خدمات مبل شویی و شستشوی انواع مبل و خشکشویی مبلمان در سرتاسر استان تهران. همکاران ما تنها با یک تماس در کوتاه ترین زمان ممکن در خدمت شما هستند.پاک کردن سخت ترین لکه ها  از سطوح مبل تخصص ماست. شستشوی مبلمان در مبل شویی شمیرانات شامل مراحلی چون جاروکشیدن و سپس شستشو با تجهیزات و فرچه های مخصوص و استفاده از مواد شوینده  و شامپوی متناسب با نوع لکه و آلودگی و در آخر خشک کردن توسط دستگاه است.

در مبل شویی شمیرانات از دستگاه مبل شویی جهت سطوح افقی و عمودی مبلمان و به صورت مکانیزه بهره گیری می شود و استفاده از این نوع دستگاه با توجه میزان بالای کف تولید شده موجب پاک شدن سریع و کامل سطح می شود.

رعایت نظافت محل شستشو از اصلی ترین وظایف ماست و متصدی انجام شستشو موظف است تا حداکثر تلاش را جهت رعایت نظافت محل انجام دهد.

مبل شویی فوری شمیرانات

یکی دیگر از ویژگی های شرکت مبل شویی جام، خدمت رسانی شبانه روزی این شرکت میباشد. هرچند که برخی از شرکت های فعال در این زمینه ، در روزهای تعطیل ،هیچگونه خدماتی را ارائه نمیدهند.

ما رد شرکت مبل شویی تهران ، به دلیل رعایت حال مشتریان خود ، حتی در روزهای تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز میباشیم.

شما نیز اگر در شمیرانات زندگی میکنید ، و به منظور شست و شوی مبلمان خود به یک شرکت متخصص در این زمینه نیاز دارید ، میتوانید با شرکت تخصصی مبل شویی جام ، تماس حاصل نمایید.

02144337011

02122069377

Professional Cleaning Furniture

مبلشویی و خشک کردن مبل ها در شمیرانات

بعد از شستشوی مبل خشک کردن مبل و کف های روی آن را با دستگاه مبل شور انجام میدهند، دستگاه مبل شور دارای یک مکنده و یک مخزن مخصوص آب و کف کثیف است، که بعد از شستشوی مبل با استفاده از مکش مبل شور آب و کف را به آن مخزن منتقل میکند.

مهمترین فاکتور در این کار تخصص و تجربه کسی است که با دستگاه مبل شور کار میکند، تا بتواند مقدار قابل توجهی از آب را از روی مبل مکش کند، و مبل را تقریبا خشک به شما تحویل دهد.

مراقبت از مبل پس از مبل شویی

شستشوی مبل در شمیرانات توسط جام انجام میشود، و این شستشو با توجه به نوع پارچه مبل، شوینده ای مناسب انتخاب میشود، با استفاده از مکنده دستگاه مبل شو تقریبا مبل را خشک میکنیم، و مراقبت خاصی بعد از شستشو لازم نیست، فقط مبل را برای خشک شدن در جایی قرار ندهید، که گرد خاک روی آن بنشیند و مبل لک بزند، چند ساعت بعد از شستشو روی مبل ننشینید،  مثلا اگر بعد از ظهر مبل را شستید تا شب روی آن ننشینید.

02144337011

02122069377

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top