مبل شویی در میرداماد

در گذشته تمیز و شستشوی مبلمان کار بسیار دشواری بود و معمولا خانم‌ها برای تمیز نگه داشتن مبل‌ها روی آنها کاور یا پارچه می‌کشیدند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه‌های مخصوص مبلشویی شستشوی مبلمان را آسان‌ و سریعترکرده است.

اگر برای شست و شوی مبل‌های خود به دنبال مبل شویی در منزل میرداماد هستید شرکت خدماتی جام در خدمت شما مشتریان  درتمام نقاط تهران است.

شرکت قالیشویی و مبل شویی جام یکی از بهترین و با تجربه‌ترین شرکت‌های خدمات نظافتی در تهران است که مبلشویی در میرداماد را برای شما عزیزان در کمترین زمان با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

02144337011

02122069377

مبل شویی با دستگاه چگونه است ؟

مبل شویی در میرداماد بهترین و با کیفیت ترین مبل شویی در شمال تهران می باشد. بهترین مبل شوی شمال  تهران مبل شویی در میرداماد می باشد که با دستگاه مبل شویی شستشو انجام می دهد. مبل شویی با دستگاه رادکتور و شامپوی نانو در محل کمتر از یک ساعت بدون ریزش آب تضمینی و در پنج مرحله انجام می شود. و برای شستشوی مبل در تمام نقاط تهران انجام می گیرد. مبل شویی با دستگاه در مرحله اول متخصص مبل شویی در محل آماده شده و مبل را کامل بررسی می کند.

در محله دوم متخصص مبل را کامل با جارو برقی جارو می کند. تا هیچ گونه گرد  و غباری بر روی مبل نباشد و در مرحله سوم با  دستگاه دریلی کامل زیر و روی تشک ها را شستشو داده و در محله چهارم  متخصص مبل را دوباره بررسی می کند. و اگر مبل لکه ای داشته باشد که با شستشو تمیز نشده آن را با کمک لکه بر نانو پاکر لکه برداری می کند و در مرحله پنجم که مرحله پایانی می باشد. متخصص مبل را با دستگاه مکنده  پر قدرت کامل آب و کف روی مبل را جمع  کرده  و مبل را خشک می کند. و مبل بعد از سه ساعت قابل استفاده می باشد.

خدمات مبل شویی میرداماد

خدمات شستشوی مبل شویی میرداماد در کلیه مناطق و محلات سراسر تهران نیز ارائه می شود.خدمات شستشوی ما تضمینی و بهداشتی با ماشین های صنعتی و حرفه ای در محل انجام می شود.

شستشوی انواع مبلمان چوبی، فلزی، و پارچه ای منازل

شستشوی انواع مبلمان اداره ها و سالن های سینما، رستوران ها و هتل ها

شستشوی انواع تخت خواب، تشک و خوشخواب

شستشوی صندلی و انواع صندلی خودرو و اتوبوس ها

شستشوی انواع پرده بدون برای ساییدگی و پارگی

شستشوی لوازم خانه

02144337011

02122069377