مبل شویی در کرج 02144337011

مبل شویی در کرج با دستگاه

مبل شویی در کرج در منزل با دستگاه های استاندارد و مکانیزه به صورت تخصصی انجام می شود. برای شستشوی مبل در محل در شهر کرج می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین و رایگان در همین سایت ثبت کنید. برای شستشوی مبل در خانه همکاران ما در کمترین زمان ممکن برای ارائه خدمات در محل و محدوده شما آماده می شوند. متخصص های آموزش دیده ما با دستگاه و مواد شوینده نانو در محل بدون ریزش آب و کثیف کاری بهترین خدمات خشکشویی را در اسرع وقت انجام می دهند.

مبل و صندلی از خدماتی است که این روزها در تمام خانه ها مورد استفاده می باشد. این وسایل همانند دیگر اثاث های منزل در معرض آلودگی و کثیفی می باشد. شهر کرج به دلیل پر جمعیت بودن جزو کلان شهر ها به حساب می آید و همیشه هوای آن آلوده می باشد. این آلودگی هوا در کثیف شدن مبل ها در آپارتمان ها تاثیر زیادی دارد. به این دلیل مبل ها هر چند وقت یک بار نیاز به شستشو و تمیز کردن دارند. ما در شرکت قالیشویی جام برای آسایش و راحتی دسترسی همشهریان و همسایه ها در کرج یک شعبه فعال برای شستشوی مبل افتتاح کردیم تا در خدمت شما همشهریان باشیم.

02144337011

02122069377

 

شستشوی مبل در منزل کرج

مبل در منزل یکی از اصلی ترین عنصر های منزل به حساب می آید. به دلیل استفاده مداوم و همیشگی از مبل و صندلی نیاز به شستشو و مراقبت دارد. برای شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه و مواد شوینده همیشه آماده و فعال می باشیم. دیگر نیازی ندارد که برای مبل های خود از کاور مبل و یا ملافه استفاده کنید تا کثیف نشوند. ما در منزل خدمات شستشوی مبل را در کمترین زمان با بهترین مواد شوینده و ارزان ترین قیمت در کرج انجام می دهیم.

وقتی در شیار ها و درز های مبل ها خرده غذا ها و آلودگی و گرد و غبار جمع می شود. باید در هر هفته یکی دو بار این گرد و غبار و خرده غذاها و هله هوله هایی که در درز ها و شیار های مبل  جمع شده اند تمیز جارو کرد. جارو کردن مبل به همان اندازه که برای فرش و موکت مفید می باشد برای مبل نیز موثر است. اگر در منزل مبل های خود را کامل با جارو برقی جارو کنید. هر چند وقت یک بار این کار را انجام دهید. هنگام شستشو با دستگاه دیگر به مبل نمی چسبد و با شستشوی دستگاه مبل شویی مبل به حالت روز اول بر می گردد.

خشکشویی انواع مبل در کرج

خشکشویی مبل جزو خدماتی است که در منزل با نظارت خود مشتری انجام می شود. خیلی وقت ها پیش می آید که بعد از میهمانی مبل ها دچار لکه شده اند. شما باید برای شستشو و خشکشویی آن و یا لکه برادری مبل های خود خیلی زود اقدام کنید. در میهمانی ها و دور همی ها چون نمی توانیم به بچه های میهمانان چیزی بگوییم بعضی از بچه ها دست خود را به مبل هنگام غذا خوردن نا خواسته می مالند. این کار ها باعث می شود که مبل ها دچار لکه روغن و غذا شود. اگر برای شستشوی این لکه ها زود اقدام نکنید بعدا خیلی دشوار می توانید آن را تمیز کنید و از بین ببرید.

شرکت جام در منزل مبلمان را به صورت تخصصی و با بهترین دستگاه ها شستشو می دهد. ما حتی در داخل مخزن های آب و مواد شوینده از مواد ضد عفونی کننده استفاده می کنیم. خشکشویی و شستشوی مبل در کرج با سرویس رایگان می باشد. ما در کرج به اندازه کافی نیروی آماده بکار داریم که در تمام محله ها و محدوده های شهر کرج بتوانند به خواسته های مشتریان در روز پاسخ دهند. بهترین و با کیفیت ترین شستشو با سرویس رایگان در تمام نقاط استان البرز می باشد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top