مبل شویی شاهین شمالی 02144337011

بهترین و با سابقه ترین مبل شویی در شاهین شمالی خشکشویی انواع مبل ایرانی و خارجی در محل می باشد. برای شستشوی مبل در شاهین شمالی با نزدیک ترین شعبه در غرب تهران و یا در جنت آباد جام تماس بگیرید. شستشوی مبل و صندلی جزو تخصص های اصلی شرکت جام می باشد. شما می توانید در هر کجا از این محله ها هستید خدمات با کیفیت و ارزان را از مبل شویی جام بخواهید.

مبل شویی در منزل چگونه انجام می شود؟

مبل شویی در منزل یکی از پرطرفدار ترین خدمات نظافتی است. ما با دستگاه های مبل شویی بغیر از مبل، صندلی نهارخوری، صندلی ماشین، موکت، خشخواب نیز شستشو می دهیم. مبل شویی در منزل نیازی به جا به جایی مبل ها یا بردن به پارکینگ و پشت بام را ندارد. متخصص های مبل شویی آنقدر فعال، استاد کار و  کار درست هستند که بدون ریزش آب کار انجام می دهند.مبل شویی در منزل با دستگاه راداکتور و دریل فرچه انجام می شود. تمایی کارهای مبل شویی ما در منزل تضمینی است.

مبل شویی در منزل به صورت تخصصی با دستگاه و مواد شوینده نانو می باشد. مبل های خود را به مبل شویی های متخصص و با تجربه بسپارید. شرکت جام با سال ها تجربه و تخصص دارای کادری منظم و متخصص برای شستشوی مبل می باشد. راه را بر خود دور نکنید و مبل های خود را به مبل شویی های مجاز در همسایگی خود بسپارید.

بهترین مبل شویی در شاهین شمالی

مبل شویی در شاهین شمالی با دستگاه و مواد شوینده نانو می باشد. برای شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی در محل از خدمات مبل شویی در شاهین شمالی استفاده نماید. با بهترین نوع شستشو و با عالی ترین کیفیت خدمات خشکشویی و شستشوی مبل در شاهین را برای شما مشتریان ارائه می کنیم. کمترین و ارزان ترین قیمت نسبت به شرکت های دیگر می باشد. برای تماس با ما یا با نزدیک ترین شعبه ما در محل خود تماس بگیرید و یا در سامانه ثبت سفارش نمایید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید. مبل های خود را به شرکت های معتبر در شاهین شمالی بسپارید.

02144337011

02122069377

مبل شویی در شاهین شمالی چقدر زمان نیاز دارد؟

مبل شویی خدماتی است که با دستگاه توسط استادکار ها در منزل مشتری انجام می شود. این متخصص ها با آموزش هایی که دیده اند شستشوی کلیه مبل ها را با ضمانت و در کمترین زمان انجام می دهند. مبل شویی و زمان مورد نیاز برای آن به تعداد و نوع مبل بستگی دارد و می توان با توجه به نوع مبل زمان مورد نیاز برای شستشوی آن را مشخص کرد. اما اگر مبل ها هفت نفره باشند کمتر از یک ساعت وقت نیاز دارد و اگر نه نفره باشد حداقل یک ساعت زمان لازم دارد. اما فقط به تعداد آن نیست باید تشک ها و کوسن های جدا شده از مبل را نیز در نظر گرفت. هنگام ثبت سفارش به اپراتور ها اعلام کنید تا وقت مورد نیاز را به شما اعلام کنند و شما به راحتی و در آرامی برای شستشوی مبل خود تصمیم بگیرید.

۱۱مزیت شستشوی مبل با دستگاه‌

مبلشویی در منزل با دستگاه مزیت‌های بی شماری دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1.افزایش طول عمر مبل‌ها

2.پایین بودن میزان هزینه

3.آسان شدن کار شستشو

4.برای تمامی جنس‌های پارچه‌ای مبل‌ها قابل استفاده است

5.با استفاده از این دستگاه روند شستشو راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود

6.مبلمان یکدست تمیز و چرک مرده نمی‌شود

7.تمامی بخش‌های این دستگاه جداگانه قابل تمیز کردن است

8.این دستگاه ‌ها قادر به شستن فرش‌های کوچک و تشک‌های خوش خواب هستند

9.به دلیل اینکه آب به داخل فوم مبلمان نفوذ نمی‌کند، آسیبی به آنها وارد نمی‌شود

10.شستشو در محل بدون نیاز به جابه‌جایی

11.به دلیل وجود خشک کن در این نوع دستگاه‌ها، با گذشت ۱ساعت مبلمان خشک وقابل استفاده هستند.

باید به این نکته توجه کنید که اگر از این دستگاه‌ها به درستی استفاده نشود یا از مواد بی کیفیت مصرف کنند، امکان آسیب رسیدن به مبل‌ها زیاد است اما پیشنهاد ما برای جلوگیری از این نوع مشکلات کمک گرفتن از نیرو‌های ماهر شرکت خدماتی جام است.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top