مبل شویی شرق تهران 02144337011

مبل شویی شرق تهران

مبل شویی در شرق تهران ، در گذشته تمیز و شستشوی مبلمان کار بسیار دشواری بود و معمولا خانم‌ها برای تمیز نگه داشتن مبل‌ها روی آنها کاور یا پارچه می‌کشیدند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه‌های مخصوص مبل شویی شستشوی مبلمان را آسان‌ و سریعترکرده است.

اگر برای شست و شوی مبل‌های خود به دنبال مبل شویی در منزل شرق تهران هستید شرکت خدماتی جام در خدمت شما مشتریان  درتمام نقاط تهران است.

شرکت خدماتی جام یکی از بهترین و با تجربه‌ترین شرکت‌های خدمات نظافتی در تهران است که مبل شویی در شرق تهران را برای شما عزیزان در کمترین زمان با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

شستشوی مبل با دستگاه در شرق تهران

مبل شویی و خدمات شستشوی مبل از آن دسته از خدماتی است که در طول سال همشهریان عزیز به آن نیاز دارند. البته این خدمات در نزدیک شدن به بهار و نوروز باستانی بیشتر هم می شود. راحت ترین کار آن است که از مبل شویی در منزل استفاده کنید و برای این کار و شستشوی مبل های خود نیاز به یک مبل شویی معتبر و خوب را دارید. شستشوی مبل در منزل مثل تمام خدمات دیگر نیاز به تخصص دارد.

مبل شویی هایی که برای شستشوی مبل انتخاب می کنید باید بدانید که این شرکت دارای تخصص کافی می باشد. مبل شویی های معتبر و مجاز دارای متخصص های آموزش دیده می باشند و برای شستشوی تخصصی و مبل شویی در شرق تهران با مبل شویی جام تماس بگیرید.  خدمات و مبل خود را به مبل شویی های مجاز بسپارید. برای درخواست سفارش فقط کافیست که تماس بگیرید و همکاران ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

02144337011

02122069377

انواع خدمات شستشو در منزل شرق تهران

  • شستشوی انواع مبل ایرانی و خارجی در محل
  • شستشوی انواع خوشخواب بزرگ و کوچک در منزل بدونه جا به جایی
  • شستشوی انواع صندلی نهار خوری و صندلی ماشین در محل
  • شستشوی انواع موکت معمولی و پالاز موکت و موکت های چسپیده
  • شستشوی انواع تابلو فرش تزئینی و پشتی های دستی و ماشینی
  • شستشوی انواع فرش ماشینی، دستی، اعلا، ابریشم و گل ابریشم

مبل شویی در شرق تهران توسط تکنسین مجرب جام

تکنسین های جام مبل ها و صندلی های راحتی شما را با بهترین مواد شوینده تمیز میکنند. این مواد کاملا غیرسمی و ایمن بوده و تمام آلودگی ها و میکروارگانیسم های زنده را از بین می برند. در پایان کار مبل های شما ظاهری بسیار زیبا و بویی بسیار خوش دارند. شستشوی مبل در منزل شرق تهران از طریق فرآیند هیدرولیز ، بلافاصله خاک ، گرد و غبار و آلودگی ها را از بین می برد. در این روش از آب گرم استفاده میشود.

متخصصان مبل شویی جام برای پارچه های حساس و یا مبل های چرمی راه حل های ویژه ای به شما ارائه میدهند. این روش ها همچنین برای از بین بردن مواد حساسیت زا حیوانات خانگی بسیار موثر میباشند. مبل ها در منزل مکانی برای استراحت و بدست آوردن آرامش بعد از روزهای سخت کاری هستند. نظافت ،پاکیزگی و بوی خوش آنها در ایجاد آرامش بسیار تاثیرگذار است. علاوه بر آن مهمانان شما اکثر ساعات مهمانی را بر روی مبل ها میگذرانند. پاکیزگی آن حس بهتری به آنها منتقل میکند. این استفاده روزمره از مبلمان آنها را در معرض کثیفی و آلودگی قرار میدهد. نظافت دوره ای و مبل شویی در منزل شرق تهران به صورت منظم باعث میشود حس طراوت و تازگی همیشه در درون مبلها نهفته باشد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top