مبل شویی شهرک راه آهن 02144337011

مبل شویی در شهرک راه آهن

یکی از مهمترین بخش های منزل در این زمانه مبلمان خانه ها می باشد و تمیز نگه داشتن آن یک امر بسیار حیاتی برای خانه شما می باشد. علت حیاتی بودن آن هم این است که تمیزی مبلمان باعث عدم ایجاد حساسیت پوستی ریوی در طولانی مدت است. ظاهر تمیز مبلمان تاثیر زیبایی در خانه شما خواهد داشت. گروه مبل شویی جام با بهره گیری از دستگاه های نوین درخدمت شماست.

بهترین روش مبل شویی چیست ؟

یکی از بهترین روش های مبل شویی استفاده از دستگاهای بروز است و شستشویی با رعایت فاصله زمانی مشخص نسبت به پارچه مبلی شما می باشد، تا کمترین آسیب را به پارچه مبلی شما وارد شود.

مبل شویی و خشک کردن مبل ها چه کار باید کرد؟

برای خشک کردن  مبل و از بین بردن کف های پاشیده روی سطح مبل از موتور مکنده دستگاه مبل شور استفاده می شود. همه آلودگی ها و کثیفی ها به همراه آب و کف با دستگاه مکش می شود و به مخزن مخصوصی که برای آب کثیف روی دستگاه مبل شور نصب شده، منتقل می شود.

تجربه کسی که مبل شویی با دستگاه را بر عهده دارد بسیار مهم است. نحوه صحیح شستشوی مبل و خشک کردن آن بستگی به مهارت کارگر مبل شور دارد. این دستگاه می تواند بخش زیادی از آب و رطوبت مبل ها را با موتور مکنده از بین ببرد و مبلمان به صورت تقریبا خشک شده تحویل داده می شود.
مبل شویی ها، به جای شستشو با دست، از دستگاه مبل شویی برای تمیز کردن مبلمان استفاده می کنند. دستگاه مبل شویی، دستگاهی مکانیزه است که با کمک آن می توان سطوح افقی و عمودی مبل را به راحتی شست و تمیز کرد. در دستگاه مبل شویی، یک مخزن برای جمع آوری آب تمیز و یک مخزن برای جمع آوری آب کثیف تعبیه شده است. هم چنین یک موتور مکنده قوی نیز دارد که عمل مکش آلودگی ها و ذرات را انجام می دهد. تولید کف در این دستگاه، توسط کمپرسور انجام می شود. از مهم ترین مزیتهای دستگاه مبلشویی، تولید فوم و کف است. فوم، غلظت زیادی دارد؛ به همین دلیل روی سطح مبل می ماند و آلودگی ها را در خود حل می کند. به دلیل داشتن قدرت پاک کنندگی زیاد، استفده از دستگاه مبلشویی، روشی بسیار عالی برای شستشوی انواع مبلمان است.

02144337011

02122069377

خدمات مبل شویی شهرک راه آهن جام

خدمات شستشوی مبل شویی شهرک راه آهن در کلیه مناطق و محلات سراسر تهران نیز ارائه می شود.خدمات شستشوی ما تضمینی و بهداشتی با ماشین های صنعتی و حرفه ای در محل انجام می شود.

شستشوی انواع مبلمان چوبی، فلزی، و پارچه ای منازل

شستشوی انواع مبلمان اداره ها و سالن های سینما، رستوران ها و هتل ها

شستشوی انواع تخت خواب، تشک و خوشخواب

شستشوی صندلی و انواع صندلی خودرو و اتوبوس ها

شستشوی انواع پرده بدون برای ساییدگی و پارگی

شستشوی لوازم خانه

قیمت مبل شویی در شهرک راه اهن

قیمت مبل شویی در شهرک راه آهن و شستشوی انواع مبل از طرف اتحادیه اعلام می شود. ما طبق قانون و تعرفه اتحادیه قالیشویی شستشوی مبل را انجام می دهیم. مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید. قیمت شستشوی مبل در منزل با دستگاه هر سال یک بار از طرف اتحادیه اعلام می شود و این تعرفه را به قالیشویی ها و مبل شویی های مجاز به صورت کتبی اعلام می کنند. تا طبق آن خدمات ارائه دهند. اگر در شهرک راه آهن هستید و می خواهید با قیمت های مناسب و با تعرفه و نرخ نامه اتحادیه شستشوی مبل انجام دهید. با نزدیک ترین شعبه ما در شهرک راه آهن تماس بگیرید. بهترین و با کیفیت ترین شستشو با ارزان ترین قیمت و با تعرفه اتحادیه را از ما بخواهید.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top