سمپاشی در میرداماد 02144337011

سمپاشی در میرداماد

سمپاشی در برخی اماکن و منازل است که با برخورد با جانوران موذی نظیر سوسک و موش ضرورت پیدا می‌کند.

افراد ناآشنا با استفاده از سموم نباتی، سلامت افرادخانواده بخصوص کودکان، میانسالان، خانم‌های باردار و بیماران قلبی، کلیوی، ریوی را به خطر می‌اندازند. استفاده از سموم نباتی غیراستاندارد و تایید نشده خطر سقط جنین، مشکلات پوستی، عصبی و تنفسی را افزایش می‌دهد.

در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین اقدامات در مبارزه با حشرات و جانوران موذی، استفاده از سموم شیمیایی است. ضمن اینکه افرادی هم هستند که خودشان از عطاری‌ها اقدام به خرید سم می‌کنند و بدون در نظر گرفتن دوز مصرفی و یا پیروی از دستورالعمل‌های اشتباه، از آن استفاده می‌کنند و با این کار علاوه بر آسیب رساندن به سلامت افراد خانه، حشرات هدف را نسبت به این گونه سموم مقاوم می‌کنند.

چه مکان ها را سمپاشی می کنیم؟

  1. سمپاشی منزل
  2. سمپاشی  شرکت ها
  3. سمپاشی اداره جات
  4. سمپاشی رستوران ها
  5. سمپاشی هتل و مسافرخانه
  6. سمپاشی تالار
  7. سمپاشی آپارتمان ها و برج
  8. سمپاشی انبار و آشپزخانه
  9. سمپاشی باغچه و درختان

حشرات و کرم های ریز هیچ جایی در داخل و خارج محل زندگی شما ندارند. مگس ها و سوسک ها ناقل بیماری بوده ، پشه ها و کنه ها از خون انسان تغذیه می کنند و شته ها ، مورچه ها و کرم ها چمن ها و گیاهان را خراب می کنند. سمپاشی حرفه ای و به موقع به عنوان اولین خط دفاعی در اطراف خانه شما ، مانع ورود انواع آفت ها به داخل منزل شما می شود. سمپاشی یک مانع در سطوح خارجی خانه ایجاد می کند. سمپاشی به استفاده از موادی گفته می‌ شود که با اعمال بر روی پوست بدن ، لباس یا سایر سطوح موجب فراری دادن حشرات و دیگر جانوران موذی می‌ شود. این روش‌ ها با فراری دادن پشه ، مگس ، کک و کنه به‌ طور مستقیم باعث کنترل بیماری‌ هایی که این حشرات ناقلشان هستند می‌ گردد.

در صورت استفاده نادرست از آفت کش ها و سموم، خطرات جدی ما را تهدید می کند و از همه مهمتر سلامت افراد را به خطر می اندازد. بنابراین ما در قبل از اقدام به سمپاشی ، تمام موارد جهت حفظ سلامت افراد را رعایت خواهیم کرد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top