سمپاشی در پردیس کرج 02144337011

مراحل سمپاشی منازل در پردیس کرج

  1. در ابتدا باید نوع حشره را تشخیص بدهند.
  2. در گام دوم باید به یک شرکت سمپاشی تماس و از نیرو‌های آن مشورت بگیرید.
  3. تمامی نکات قبل از سمپاشی رعایت شود.
  4. برای سمپاشی از لباس مخصوص استفاده می‌کنند.
  5. محل لانه‌ی حشرات را شناسایی می‌کنند.
  6. شروع سمپاشی
  7. بخشی از بیرون منزل هم سمپاشی می‌شود.
  8. بعد از انجام سمپاشی دست و صورت را با یک مواد شوینده مخصوص می‌شویند.
  9. بعد آب بنوشید.
  10. لباس مخصوص که هنگام سمپاشی پوشیده، در آفتاب قرار داده شود.

شرکت جام سمپاشی منزل پردیس کرج را به شیوه ‌ی عالی انجام می‌دهند.

02144337011

02122069377

سم مناسب سمپاشی در پردیس کرج

واکنش حشرات نسبت به مواد شیمیایی متفاوت هست. پس برای از بین بردن حشرات باید سم مخصوص آن را استفاده کنند. البته اگر چند گونه حشره منزل شما را درگیر کرده باشند باید از سم ترکیبی که تاثیر بیشتری دارند به کار برد.

سم یک ماده خطرناک است که باید در انتخاب و استفاده از آن دقت لازم را داشته باشید. انجام سمپاشی ساختمان پردیس کرج را به شرکت جام بسپارید.

انواع سموم

سموم و آفت‌کش‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند

  1. سم جامد(مانند دانه‌های گرانول و کریستال یا پودر است)
  2. سم مایع
  3. سم گازی شکل (دود زا، تدخینی)

موارد مهم در سمپاشی حشرات

سمپاشی حشرات کاری است که برای در امان بودن از شر این موجودات موذی باید انجام داد . خصوصا با شروع فصل گرما همه ما شاهد حضور حشرات موذی مانند سوسک و پشه، مورچه ها و مگس ها در داخل خانه یا حیاط و محوطه آپارتمان هستیم که قطعا این موجودات به داخل خانه هم راه پیدا خواهند کرد.

این موجودات دردسر ساز حتی از طریق فاضلاب به داخل خانه نفوذ می کنند و علاوه بر ظاهر چندش آور حاوی آلودگیها و مواد آلرژی زایی هستند که به خصوص برای بچه ها ، سالمندان ، خانم های باردار و بیماران ریوی خطرساز می باشد. تحقیقات نشان داده است که سوسک ها حامل باکتریهای اسهال، وبا و حتی تب تیفوئید هستند و آنها را از فاضلاب به خانه ها منتقل می کنند. علاوه بر این سوسک ها حامل تخم کرم های انگلی هستند که ورود آنها به خانه مشکلات جدی برای سلامت انسان ایجاد خواهد کرد.

برای راحت شدن از شر این موجودات موذی و بیماریهای حاصل از آنها اقدام به سمپاشی علیه آنها اجتناب ناپذیر است ولی موارد مهمی در سمپاشی حشرات وجود دارد که همه باید به آنها توجه کنیم زیرا خود سموم نیز ممکن است در صورت عدم استفاده صحیح برای اعضاء مجتمع و خانواده مضر باشد و حتی مسمومیت ایجاد کند.

اولین کاری که برای سمپاشی حشرات باید انجام دهید مشورت با یک کارشناس سمپاشی در رابطه با حشراتی است که شما را کلافه کرده اند. سپس در رابطه با نکات ایمنی سمپاشی از وی اطلاعات کسب کنید تا در ایمن ترین حالت ممکن محل را سمپاشی کرده و از شر حشرات آزار دهنده راحت شوید. همچنین مدت زمان باقی ماندن سم را در محل مورد نظر قرار دهید تا دچار مسمومیت با آن نشوید.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top