سمپاشی شهرک راه آهن 02144337011

اقدامات قبل از سمپاشی منازل شهرک راه آهن

قبل از سمپاشی منازل شهرک راه آهن لازم است چه نکاتی را انجام داد؟ توجه به برخی از باید و نبایدها قبل از سمپاشی بسیار مهم است. از مهمترین اقداماتی که قبل از این فرآیند انجام می شود، می توان موارد زیر را نام برد:

  • جمع کردن مواد غذایی
  • تعمیر کردن لوله کشی های معیوب
  • حذف آب زیر سینی گلدان ها
  • در هم و برهم کردن لوازم خانه
  • دور نگه داشتن حیوانات خانگی و کودکان
  • بستن شکاف ها و ترک ها
  • قرار دادن طعمه هایی برای حشرات و جوندگان

در یک سمپاشی حرفه ای توجه به همه ی نکات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما به تنهایی نمی توانید همه ی شرایط لازم برای یک سمپاشی حرفه ای را ایجاد کنید. به همین دلیل بهره مندی از تجربه و تخصص افراد کاربلد در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور کلی سه نوع سموم برای حذف حشرات و جوندگان موجود است. سموم با تاثیرگذاری سریع، سموم قابل ته نشین و سموم گرد و خاک. متناسب با شرایط موجود همکاران ما بهترین نوع سموم را  انتخاب خواهند کرد. کارایی هر یک از سموم یاد شده متفاوت است.

02144337011

02122069377

نکات مهم در سمپاشی حشرات

۱- خرید سم مناسب جهت سمپاشی حشرات

با وجود سموم فراوان در بازار شما قطعا برای انتخاب بهترین سم جهت سمپاشی حشرات باید با یک کارشناس سمپاشی خانگی مشورت کنید. برای این منظور نوع حشرات موجود در منزل را نیز باید مورد توجه قرار دهید و بر اساس شیوع حشرات سم مناسب جهت سمپاشی حشرات را با مشورت کارشناس انتخاب کنید.

۲- بهترین زمان سمپاشی حشرات

همه ما فکر می کنیم که با آغاز فصل گرما که حشرات بیشتر می شوند باید اقدام به سمپاشی کنیم در حالیکه این کار درست نیست و کارشناسان سمپاشی معتقدند که سمپاشی حشرات باید در فصل پاییز و زمستان که فصل تخم ریزی حشرات است صورت بگیرد تا با از بین رفتن تخم ها دیگر در فصول گرم شاهد حضور این حشرات موذی در محل زندگی خودمان نباشیم.

علاوه بر این باید بدانید که به اعتقاد کارشناسان سمپاشی حشرات باید در زمانی که آنها فعالیت کمتری دارند صورت بگیرد. مثلا سمپاشی سوسک ها باید غروب یا شب صورت بگیرد چون آنها در طول روز فعالیت می کنند و برعکس برای انواع کک و ساس که شب ها فعال هستند سمپاشی باید صبح صورت بگیرد. برخی حشرات مانند پشه ها و کرم ها نیز به زمان خاصی برای سمپاشی نیاز ندارند و باید هر چه سریعتر با سمپاشی آنها را از بین برد.

مزیت شرکت سمپاشی جام در شهرک راه آهن

⛔سمپاشی منزل شهرک راه آهن بدون تخلیه منزل و با سم خارجی بدون بو با ضمانت صد در صد

✅تیم سمپاشی جام در کمتر از 30 دقیقه به منزل می آید تا خانواده آسیب کمتری ببیند

⛔به گونه ای سمپاشی را انجام میدهیم که نیاز نباشد تمام اسباب و اثاثیه را تخلیه کنید

✅مواد سمپاشی استفاده شده به گونه ای است که حداقل با گذشت 24 ساعت افراد منزل بتوانند به خانه برگردند و دیگر حساسیت و ناراحتی را احساس نکنند.

⛔سمپاشی به صورت یکنواخت و دقیق انجام میشود که همه ی منزل شما به یک اندازه سم پاشی شده باشد.

✅در مصرف سم زیاده روی نمی کنند چون باعث ایجاد مشکلات تنفسی برای ساکنین می شود.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top