قالیشویی جنت آباد جنوبی 02144337011

بهترین قالیشویی جنت آباد جنوبی

قالیشویی جام سالهاست که در سراسر تهران فعالیت می کند و همیشه سعی کرده است مشتریان را با انواع روش ها راضی نگه دارد . روش هایی مانند دریافت هزینه بعد از تایید کارفرما ، سریع بودن شست و شو .

اگر میخواهید یک شست و شو بی دغدغه داشته باشید و همه کارها آن تایم و بروز انجام شود و نرخ مصوب اتحادیه را پرداخت کنید قالیشویی جام را به عنوان قالیشویی جنت آباد جنوبی انتخاب کنید.ما سالهاست که تجربه داریم و نیاز مشتریان خود را می شناسیم .

02144337011

02122069377

قالیشویی در جنت آباد جنوبی

قالیشویی جنت آباد جنوبی متخصص در شستشوی انواع فرشهای دستبافت اعلاء، ابریشم،گل ابریشم، ماشینی، خدمات رفوگری، ریشه و دستبافت، شیرازه ماشینی و دستبافت، رفع سوختگی،پرداخت، رنگ برداری، لکه برداری بادستگاه های مدرن روز، مجهز به گرمخانه گازی، ضدعفونی و آبکشی کامل میباشد.

کارخانه قالیشویی مجاز جام بارعایت اصول مذهبی و صد در صد تضمینی و سرویس سراسر تهران و حومه با 15سال سابقه درخشان کاری بدون استفاده از مواد شیمیایی ، بهترین قالیشویی اطراف جنت آباد جنوبی شناخته شده است. قالیشویی  اطراف جنت آباد جنوبی  ، قالیشویی پاکمهر بابیش از سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات به همشهریان گرامی ، شستشوی انواع فرشهای ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، فرشهای گل ابریشم و ابریشم ،انواع پادری ، فرش رولی ، گبه ، ترمه و تابلو ترمه ، کفپوش اتاق و کفپوش اتاق کودک و… را به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز را انجام می دهد.

کارخانه قالیشویی جام:

باتوجه به نیاز مردم به یک قالیشویی مطمئن و با تجربه در حین مجاز بودن بو جستجو به دنبال یک قالیشویی مجهز با سرویس دهی های منظم و تخصصی ، قالیشویی جام خدمات ویژه ای را به همشهریان منطقه جنت اباد جنوبی ارائه مینماید. قالیشویی جام ، خدمات خود را  به صورت سرویس های  VIP ارائه میدهد که تنها با یک هزیه سرویس بتوانند کلیه لوازمی که قابل شستشو توسط قالیشویی باشد را  دریک کارخانه به انجام برساند. قالیشویی  جام اطراف جنت آباد جنوبی ، به صورت VIP خدمات رسانی خود را به مناطق جنت آباد آغاز کرده ، خدمات قالیشویی جام در شاهین جنوبی  و جنت آباد جنوبی ،  به صورت 24 ساعت شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات عرضه میشود.

02144337011

02122069377

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top