قالیشویی در پونک 02144337011

معتبرترین قالیشویی در پونک

قالیشویی جام با ویژگی های زیر در خدمت شماست:

  • سرعت ارائه خدمات در قالیشویی جام بالاست. قالیشویی جام شعب مختلفی در سراسر تهران و کرج دارد که می تواند از نزدیک ترین شعبات به مشتریان، خدمات خود را ارائه نماید.
  • پشتیبانی شبانه روزی از دیگر ویژگی های ماست. ما مفتخریم که با پشتیبانی از زمان دریافت تا تحویل فرش، رضایت خاطر مشتریان خود را جلب می‌نماییم.
  • بهره مندی از دستگاه ها و مواد شوینده باکیفیت از دیگر مزایای ماست. ما در قالیشویی جام دستگاه های حرفه ای و به روز قالیشویی در دنیا را خریداری نموده ایم تا بتوانیم خدمات مکانیزه را مطابق با آخرین اصول و استانداردهای جهانی عرضه کنیم.
  • تنوع خدمات ما که شامل قالیشویی، موکت شویی و مبل شویی در منزل است نیز باعث شده تا رضایتمندی مشتریان ما در سال های اخیر افزایش نیز یابد.
  • استفاده از تکنسین های باتجربه و کاربلد از دیگر ویژگی های ماست که باعث شده تا به عنوان بهترین قالیشویی پونک شناخته شویم.
  • ارائه خدمات با قیمت مناسب و مقرون به صرفه نیز باعث شده تا تمام افراد جامعه با هر میزان درآمدی بتوانند از خدمت دهی ما استفاده نمایند.

اولین قالیشویی در پونک

اگر شما عزیزان به دنبال قالیشویی مجاز و تمیز و منظم هستیددر غرب تهران و منطقه پونک هستید می توانید از شعبه کارخانه قالیشویی جام در غرب تهران ، منطقه پونک، سردار جنگل شمالی و جنوبی و… استفاده کنید. بزرگترین قالیشویی تهران. کارخانه قالیشویی جام مفتخر است که با بیش از ۵۷ سال سابقه درخشان، و به کارگیری دستگاه های پیشرفته و بروز دنیا در امر شستشوی فرش. دستگاه های خشک و گرمخانه های مجهز، و دستگاه های مخصوص دارکشی و رفوی کاملا فرش، ریشه زنی انواع فرشها. تعمیر شیرازه فرش، آماده خدمت رسانی است.

کارخانه قالیشویی تهران. اولین قالیشویی تهران . هم اکنون کارخانه قالیشویی جام ، با بیش از ۱۱۲ نفر پرسنل ،خدماتی از جمله: قالیشویی، قالی شویی ، رفوگری، رنگ برداری، دواشویی، دارکشی و پرداخت، خشکشویی مبلمان و موکت، فرش، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب، پتو و ملحفه و پشتی را در سراسر تهران ، قالیشویی صادقیه، باغ فیض،پونک، بلوار عدل، سردار جنگل، سیمون بولیوار و … پوشش می دهد.

قالیشویی جام در پونک

کارخانه قالیشویی و مبل شویی جام در پونک از پیشرفت تکنولوژی دور نبوده است و با دستگاه‌های کاملا مکانیزه آماده ارائه خدمات به شما است. به طوری که فرش‌های شما را کاملا با دستگاه‌های مکانیزه به‌روز دنیا،  بدون دخالت دست  شستشو می‌دهند. این کار باعث جلوگیری از پوسیدگی فرش‌های شما می‌شود.

با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه زمان خشک شدن فرش به چند دقیقه می‌رسد.

آلودگی فرش بعد از شستن توسط این نوع از دستگاه‌ها به حداقل ممکن می‌رسد و بهداشتی بودن فرایند چندین برابر حالت سنتی خواهد بود.

چروک شدن و یا شکسته شدن فرش هم نسبت به حالت شستشوی سنتی بسیار بهبود پیدا کرده است.

قالیشویی جام خدمات خود را با پاسخگویی مناسب و پشتیبانی ۲۴ ساعته برای شما  ارائه  می‌دهد.

02144337011

02122069377

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top