مبل شویی در تهران 02144337011

مبلشویی در منزل یک کار تخصصی است که باید آن را به یک شرکت معتبر مبل شویی در منزل تهران جام با سرویس کار ماهر بسپارید.

اگر مبلمانتان کثیفی بسیاری دارند و مدت زیادی است که آنها را نشسته‌اید حتما از دستگاه ‌های مکنده مخصوص برای تمیزشدن مبل‌ها استفاده کنید و از شستشو دستی خودداری کنید زیرا سبب کثیف ‌تر شدن مبل‌ها می‌شود.

اگر برای شست و شوی مبل‌های خود به دنبال مبلشویی در تهران هستید شرکت خدماتی جام در خدمت شما مشتریان درتمام مناطق تهران است.

شرکت خدماتی جام یکی از بهترین و با تجربه‌ترین شرکت‌های خدمات نظافتی در تهران است که نظافت منزل فوری در تهران را برای شما عزیزان در کمترین زمان با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

خدمات مبل شویی در تهران:

  • شستشو انواع مبلمان معمولی و سلطنتی، راحتی، صندلی ناهارخوری، مخمل، پارچه ای، چرم و …
  • شستشوی انواع تشک خوشخواب، پادری، موکت، تابلو فرش، انواع فرش، و…
  • با دستگاه صنعتی سه موتوره وفرچه مخصوص بدون اسیب به پارچه وکلاف
  • استفاده از مواد درجه یک نانو و شامپوهای باکیفیت
  • آماده عقد قرارداد با رستوران ها ، کافه ها ، سفره خانه ها ، ارگان ها ، شرکت ها و …

02144337011

02122069377

مبل شویی در منزل با جام

مبل شویی به ‌موقع در منزل،‌ علاوه بر تمیزی، باعث افزایش عمر مفید مبلمان هم می‌شود. به‌شرطی که به‌صورت اصولی و توسط متخصص حرفه‌ای انجام شود! آچاره با بهره‌گیری از متخصصان باتجربه و همین‌طور دستگاه‌ها و مواد درجه‌یک، خدمات شست و شوی مبل در محل را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن، به شما ارائه می‌دهد. شست و شوی مبلمان در محل یکی از سرویس‌های پرطرفدار و کارآمد در حوزه‌ی شست‌شو است.

با استفاده از خدمات شست و شوی مبل در محل، دیگر نیازی به جابه‌جایی مبل‌ها نیست. همین‌طور دیگر لازم نیست نگران کهنگی رویه مبل یا خوابیدن پف مبل در اثر شستشو باشید. اگه این سرویس را از جای معتبری دریافت کنید، حتی باعث افزایش عمر مفید مبل خواهد شد. ما در تمیز کردن اثاث و لوازم روکش‌دار منزل شما تخصص داریم و می‌توانیم با سرسخت‌ترین لکه‌ها روی مبلمان، تشک، صندلی موکت مبارزه کنیم.

مبل شویی در محل برای انواع مبلمان

مدرن کلین متخصص شستشوی انواع مبلمان است. حین ثبت سفارش مبل شویی، علاوه بر تعداد مبلمان از شما درباره جنس مبلمان شما نیز سوال می‌کنند. انتخاب ماده شوینده مناسب برای مبلمان، تخصصی است که تعداد اندک شماری از شرکت‌های مبل شویی از آن برخوردارند. گروه جام  برآمده از یک شرکت تحقیقاتی و خدماتی- نظافتی است بنابراین با خیال راحت می‌توانید شستشوی انواع مبلمان خود را به آنها بسپارید :

  • شستشوی مبلمان سلطنتی و استیل
  • شستشوی مبلمان چرمی
  • شستشوی مبلمان میکروفایبر
  • شستشوی انواع مبلمان راحتی و کاناپه
  • شستشوی مبلمان خارجی و ایرانی
  • شستشوی انواع صندلی اداری
  • شستشوی تشک خوشخواب و سرویس خواب
  • شستشوی موکت و کف پوش

بهترین مبل شویی تهران

تقاضا برای مبلشویی در منزل به دلیل اینکه آسیب کمتر، کیفیت بالا و سرعت در انجام کار شستشو، بسیار فراوان شده است. این کار در تمام فصول سال امکان پذیر است. مبلشویی با توجه به جنس آن، روش مناسب، آسیب کمتر و بازدهی عالی باید توسط افراد ماهر و با تجربه همچنین دستگاه‌ها‌ جدید انجام گیرد.شرکت جام با وجود افراد مجرب و کاربلد خود یکی از بهترین مبل شویی در تهران هستند.

بهترین مبل‌شویی در تهران باید دارای مزایای زیر باشند

  1. از دستگاه‌ها و شوینده‌های با کیفیت استفاده کنند.
  2. دارای شماره ثابت و پاسخگویی سریع و دقیق باشند.
  3. نمایش فاکتور شفاف به مشتری
  4. میزان هزینه باید طبق نرخ اتحادیه قالیشویی

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top