مبل شویی در نیاوران 02144337011

بهترین مبل شویی در نیاوران

پیدا کردن یک مبل شویی خوب در تهران به خصوص مبل شویی در نیاوران یکی مهم ترین اقدامات پس از لکه و کثیف شدن سرویس مبلمان است. توجه داشته باشید که بهترین مرکز مبل شویی و خشکویی مبل در نیاوران قالیشویی تهران جام است و این موضوع را با رضایت 100% مشتریان عزیزمان در گذشته در ادامه خدمت تان نشان خواهیم داد. ما کاری خواهیم کرد که دغدغه حمل و نقل و وجود لکه و کثیفی در سطح مبلمانتان را دیگر نداشته باشید.

خدمات این مرکز صرفا به مبل شویی ختم نخواهد شد، یکی از مهم ترین خدمات ما قالیشویی در نیاوران است و همچنین رفو و ترمیم فرش در منطقه نیاوران که شما می توانید پکیج کاملی از خدمات مارا دریافت کنید و تخفیف ویژه ای هم برایتان در نظر خواهیم گرفت.

02144337011

02122069377

نمونه شست و شوی مبلشویی در نیاوران

مبل شویی به دو دسته تقسیم می شود، یکی از این نمونه ها همان نمونه قدیمی است
که با آب و کف تمامی زیر و بم مبل ها را شست و شو داده و تمامی سطوح آن را با کف می کشند
که این کار برای مبل بسیار هم مناسب نیست، چرا که در این شیوه شست و شو همه آب
و کفی که روی مبل ها وجود دارد کلی روی مبل ها باقی می ماند، و جذب پارچه مبلمان
می شود و در کل باعث پوسیدگی پارچه مبل ها می شود و مبل ها به مرور چرک مرده

می شوند و عمر مفید مبلمان را نیز پایین می آورد، اما امروزه دیگر خیال مشتری ها بابت خیلی چیز ها راحت شده است با وجود پیشرفت زیاد در زمینه فناوری و هم چنین دستگاه های مدرن شست و شوی مبلمان، مبل توسط یک سرویس کار کاملا همه جای مبل را شست و شو می دهد و تمامی کف و کثیفی حاصل از شست و شو توسط دستگاه های جارو برقی صنعتی کشیده و تمیز می گردد، که این کار به نوبه خود خاصیت های زیادی را دارا است که از مهمترین آنها به این می توان اشاره کرد که مبل های مشتری دیگر چرک مرده و کثیف نمی شوند و پارچه مبلمان سالم می ماند و دور از پوسیدگی قرار می گیرد.

برخی خدمات مبل شویی در منزل نیاوران

  • شستشوی انواع مبل راحتی و سلطنتی و …
  • شستشو با مواد شوینده بسیار باکیفیت و لکه بر نانو
  • شستشوی انواع صندلی نهارخوری و صندلی ماشین
  • شستشوی با دستگاه آلمانی و بسیار قدرتمند
  • شستشوی انواع موکت چسبیده

انتخاب بهترین خشکشویی مبل تهران

همان طور که ملاحظه کردید، شست و شوی مبل کاری تخصصی است و به دلیل ظرافت ساختاری مبل ها، نیاز است که خشکشویی با مواد مرغوب انجام شود. توصیه می کنیم که حتماً پیش از انجام کار خشکشویی به خوبی تحقیق و بررسی کنید و یک بهترین خشکشویی را انتخاب کنید. خشکشویی ارزان می تواند با استفاده از مواد شست و شوی نامناسب هزینه های بیشتری را برای شما رقم بزند.
خشکشویی اینترنتی دستگاه مجهز با دستگاه های پیشرفته و مواد شوینده با کیفیت، آماده شست و شوی مبل های شما در محل است و با ارائه بیمه و ضمانت، بهترین کیفیت خدمات را به شما ارائه می دهد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top