مبل شویی در شهرک غرب 02144337011

بهترین مبل شویی در شهرک غرب

خدمات مبل شویی در شهرک غرب و شستشوی انواع مبلمان در منزل ، مانند بسیاری مناطق دیگر تهران بسیار پرتقاضا می باشد. هرچه به پایان سال نزدیک شویم شهروندان خود را برای خانه تکانی آماده کرده و به فکر شستشوی مبل خود می افتند. حال بسیاری از مردم ترجیح می دهند مبل شویی را در منزل و توسط شخص متخصص انجام دهند. که بدلیل عدم نیاز به انتقال مبل به مراکز شستشو ، بسیار منطقی به نظر میرسد. مبل شویی در منزل نیاز به دانش فنی مخصوص به خود دارد. زیرا با توجه به نوع پارچه یا نوع لکه و … نوع مواد شوینده می تواند متفاوت باشد.

خشک شویی مبل در منزل با دستگاه شهرک غرب

گروه جام در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات مبل شویی در محله شهرک غرب شهر تهران تلاش کرده است خدماتی نظیر مبل شویی در منزل شهرک غرب, مبل شویی و شستشوی مبل با دستگاه شهرک غرب, شستشوی مبل سلطنتی، استیل، راحتی، کاناپه و انواع مبل تختخواب شو شهرک غرب, شستشوی مبل چرم مصنوعی شهرک غرب را در کلیه مناطق تهران ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در شهرک غرب ارائه نماید.

  • مبلشویی و خشک کردن مبل ها در شهرک غرب

بعد از شستشوی مبل خشک کردن مبل و کف های روی آن را با دستگاه مبل شور انجام میدهند، دستگاه مبل شور دارای یک مکنده و یک مخزن مخصوص آب و کف کثیف است، که بعد از شستشوی مبل با استفاده از مکش مبل شور آب و کف را به آن مخزن منتقل میکند.

مهمترین فاکتور در این کار تخصص و تجربه کسی است که با دستگاه مبل شور کار میکند، تا بتواند مقدار قابل توجهی از آب را از روی مبل مکش کند، و مبل را تقریبا خشک به شما تحویل دهد.

02144337011

02122069377

  • مراقبت از مبل پس از مبل شویی

شستشوی مبل در شهرک غرب توسط گروه جام انجام میشود، و این شستشو با توجه به نوع پارچه مبل، شوینده ای مناسب انتخاب میشود، با استفاده از مکنده دستگاه مبل شو تقریبا مبل را خشک میکنیم، و مراقبت خاصی بعد از شستشو لازم نیست، فقط مبل را برای خشک شدن در جایی قرار ندهید، که گرد خاک روی آن بنشیند و مبل لک بزند، چند ساعت بعد از شستشو روی مبل ننشینید،  مثلا اگر بعد از ظهر مبل را شستید تا شب روی آن ننشینید.

خدمات مبل شویی چگونه انجام می شود

شست و شوی مبل مان کاری است که همه ما سالیانه درگیر آن هستیم، و باید وقت و زمان بگذاریم تا مبل ها را تمیز کنیم که قبلا  چون این دستگاه های مبل شویی نبودند شرایط خیلی سخت تر بود و مشتری ها برای یک تمیز کاری ساده کلی وقت و زمان می گذاشتند و محلولی از آب و کف درست می کردند، و با زحمت فراوان و خسته کننده ساعت ها با مبل ور می رفتند تا آنها را تمیز نگه می داشتند. ولی امروزه شرایط کاملا فرق کرده و مشتری کافی است یکی از شعبات مبل شویی ما را در سراسر تهران بگیرد و با ما تماس بگیرد، سرویس کاران ما در اسرع وقت برای انجام خدمات مبل شویی شما آماده شده و در کمترین زمان ممکن با کیفیت ترین خدمات را تحویل مشتری می دهند.

مبل شویی جام با کادری مجرب و حرفه ای برای بهبود سرویس دهی به ساکنین شهرک غرب و محله های اطراف اقدام به مستقر کردن سرویسکاران مبل شویی واش تک در شهرک غرب و محله های اطراف آن کرده است تا ساکنین شهرک غرب به محض نیاز به شستشوی مبل و خدمات خشکشویی مبلمان در کمترین زمان ممکن ، سرویسکار متخصص در محل حضور یابد و کار شستشو مبلمان را انجام دهد .

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top