مبل شویی در یوسف آباد 02144337011

شستشوی مبل در یوسف آباد

مبل شویی در یوسف اباد با سال ها تجربه و تخصص در شستشوی مبل و موکت در منزل می باشد.

بهترین مبل شویی در یوسف اباد و در نزدیکی یوسف آباد با دستگاه مبل شویی و شامپوی نانو در محل

شستشوی مبل خود را با بهترین و مجهز ترین متخصص های مبل شویی در یوسف اباد تجربه کنید و مبل های خود را به مبل شویی های مجاز بسپارید ما با توجه به نظرات مشتریان خود در این سال ها نسبت به تخصص و استاد کاری سرویس کاران ما بهترین خدمات مبل شویی و فرش شویی را در غرب تهران ارائه می کنیم و متخصص های ما در محل با بهترین مواد شوینده و قیمت مناسب و ارزان خدمات مبل شویی و شستشوی خوشخواب را انجام می دهند .

خدمات مبل شویی جام در یوسف آباد

  • شستشوی مبلمان راحتی، استیل، صندلی ناهار خوری، تشک خوشخواب، صندلی انواع خودرو، با استفاده از جدیدترین دستگاه ها
  • شستشوی انواع مبلمان چرم،برزنت،جیر،پارچه ای

بهترین مبل شویی در یوسف آباد

ما در مجموعه ایران تی اس ام با بررسی عملکرد بسیاری از تکنسین های مبل شویی، بهترین نفرات شستشوی مبل با دستگاه را در تمامی نقاط تهران به شما عزیزان معرفی میکنیم.

02144337011

02122069377

برای مبل شویی و خشک کردن مبل ها چه کار باید کرد؟

برای خشک کردن مبل و از بین بردن کف های پاشیده روی سطح مبل از موتور مکنده دستگاه مبل شور استفاده می شود. همه آلودگی ها و کثیفی ها به همراه آب و کف با دستگاه مکش می شود و به مخزن مخصوصی که برای آب کثیف روی دستگاه مبل شور نصب شده، منتقل می شود.

تجربه کسی که مبل شویی با دستگاه را بر عهده دارد بسیار مهم است. نحوه صحیح شستشوی مبل و خشک کردن آن بستگی به مهارت کارگر مبل شور دارد. این دستگاه می تواند بخش زیادی از آب و رطوبت مبل ها را با موتور مکنده از بین ببرد و مبلمان به صورت تقریبا خشک شده تحویل داده می شود.
مبل شویی ها، به جای شستشو با دست، از دستگاه مبل شویی برای تمیز کردن مبلمان استفاده می کنند. دستگاه مبل شویی، دستگاهی مکانیزه است که با کمک آن می توان سطوح افقی و عمودی مبل را به راحتی شست و تمیز کرد. در دستگاه مبل شویی، یک مخزن برای جمع آوری آب تمیز و یک مخزن برای جمع آوری آب کثیف تعبیه شده است. هم چنین یک موتور مکنده قوی نیز دارد که عمل مکش آلودگی ها و ذرات را انجام می دهد. تولید کف در این دستگاه، توسط کمپرسور انجام می شود. از مهم ترین مزیتهای دستگاه مبلشویی، تولید فوم و کف است. فوم، غلظت زیادی دارد؛ به همین دلیل روی سطح مبل می ماند و آلودگی ها را در خود حل می کند. به دلیل داشتن قدرت پاک کنندگی زیاد، استفده از دستگاه مبلشویی، روشی بسیار عالی برای شستشوی انواع مبلمان است.

خشکشویی مبل با دستگاه مجهز

یکی از پر استفاده ترین وسایل در اکثر منازل، مبل ها هستند که به دلیل استفاده زیاد، بیشتر در معرض آلودگی و چرک شدن قرار دارند.

قطعاً اگر نگاهی با دقت به مبل ها داشته باشید، لکه های کوچک و بزرگی را روی آن می بینید، به خصوص اگر رنگ پارچه مبل روشن باشد. چرک شدن ظاهر مبل باعث می شود که حتی یک خانه تمیز و مرتب، نامنظم و نازیبا به نظر برسد. از طرفی پاک کردن مبل با شامپو فرش و یا شستن آن با آب نه تنها به تمیز شدن مبلمان کمک نمی کند، بلکه گاهی موجب می شود که تار و پود پارچه مبل آسیب ببیند. پس چطور لکه ها را از روی مبل پاک کنیم؟ بهترین راه استفاده از خدمات خشکشویی مبل است.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top