مبل شویی غرب تهران 02144337011

بهترین مبل شویی در غرب تهران

بهترین مبل شویی در غرب تهران با سال ها تجربه در خدمات مبل شویی و قالیشویی می باشد. گروه جام برای شستشوی انواع مبل ایرانی و خارجی در  تهران در خدمت شماست.

مبل شویی با دستگاه در منزل جزو خدمتی است که در محل انجام می شود. مبل و صندلی در این روز ها دیگر در اکثر خانه ها دیده می شود و وجود دارد. این مبل و صندلی ها به دلیل استفاده مداوم در معرض آلودگی می باشد و نیاز به شستشو دارد. می توانید برای شستشوی مبل های خود از شرکت های معتبر و مجاز در خواست نمایید و مبل های خود را به مبل شویی های معتبر بسپارید.

امروزه مبل  و استفاده کردن از مبل یک امر ضروری و همگانی شده است. تمام ساکنین منزل و حتی در محل کار از مبل برای نشستن و استراحت کردن استفاده می کنند. حتی برای غذا خوردن نیز از صندلی های نهار خوری استفاده می شود. ما باید در منزل و محل کار خود از مبل خود به خوبی مراقبت کنیم و همیشه در نظافت آن کوشا باشیم. تا همیشه مبل هایی عاری از هر گونه آلودگی داشته باشیم.

02144337011

02122069377

مزیت‌های مبل شویی شرکت جام

برای تمیز کردن مبلمان در منزل این دستگاه کاربرد دارد که وظیفه آن مکش کف و کثیفی مبل است. این دستگاه برای تولید کف با فشار بالا دارای کمپرسور و موتور است. وجود ۲ مخزن این دستگاه باعث می‌شود آب کثیف از مبل خارج و آب تمیز در آن نگه داشته شود اما قدرت این دستگاه‌ها‌ی مبلشویی خانگی کمتر از دستگاه‌های قالیشویی است.

مبل شویی غرب تهران جام در خدمت شماست

  1. نیروهای آموزش دیده و غیرسیگاری

شرکت خدماتی جام پس از استخدام نیروهای این شرکت و گرفتن تست اعتیاد نیروهای تازه استخدام شده را به مدت یک ماه همراه با نیروهای با تجربه جهت کسب آموزش ارسال می نماید.

  1. پرسنل جوان و کاربلد

پرسنل این شرکت بین ۲۵ تا ۳۰ سال می باشند و با استفاده از نیروی جوانی و قوای جسمانی بالا حداکثر بهره وری را در انجام خدمات خواهند داشت

شستشوی مبل در منزل غرب تهران

  1. توسط یک دستگاه مانند بخار شوی، گرد وغبار روی مبلمان را می‌گیرند.
  2. با دستگاه، مخصوص سطح مبلمان را همزمان با کف فرچه‌کشی می‌کنند.
  3. سپس دستگاه مکنده را روی مبل می‌کشند، کف و چرک‌های مبل را جمع می‌کنند.
  4. وبعد از گذشت ‌‌١ساعت مبلمان خشک شده و قابل استفاده هستند.

خدمات شستشو مبل در غرب تهران چگونه است ؟

 

  • مبل شویی غرب تهران به منظور رفاه و راحتی هرچه بیشتر شما است، به طور کلی مبل شویی کاری است که انجام آن میتواند روی ظاهر خانه شما بسیار تاثیر بگذارد.
  •  اما کاری بسیار سخت و دشوار است دستگاه مبل شویی این کار را آسان کرده تنها مشکلی که دستگاه های مبل شویی دارند قیمت آنها به نسبت زیاد است برای همه به صرفه نیست که دستگاه بخرند.
  •  به همین دلیل شرکت های خدماتی با تهیه دستگاه و نیرو این کار از نظر اقتصادی هم قابل توجیه کردند.مزیت دیگر خدمات مبل شویی در غرب تهران این است که برای شستشو مبل نیاز به جابجا کردن مبل نیست.

02144337011

02122069377

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top