متخصص فرش های دستباف و گل ابریشم 02144337011

قالیشویی فرش ابریشمی

قالیشویی جام یک قالیشویی متخصص فرش های دستباف و گل ابریشم در تهران که با حفظ کیفیت در شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی گل ابریشم به عنوان بهترین قالیشویی تهران به ارائه ی خدمات در زمینه ی شستشوی فرش ابریشمی با قیمت رقابتی می پردازد،. قالیشویی فرش ابریشمی ستاره شو بهترین کارخانه قالیشویی در تهران که علاوه بر شستشوی فرش در مناطق مختلف تهران ، خشکشویی مبلمان، موکت و پرده را نیز برای شهروندان تهرانی در همه مناطق تهران بزرگ انجام میدهد.

تخصص ما شستشوی فرش ابریشمی است.

در میان فرش های دستباف، فرش ابریشمی هم به لحاظ جنس و کیفیت و هم به لحاظ ارزش مادی و معنوی از درجه بالایی برخوردار است. فرش های ابریشمی در هر نوعی که باشند حساسیت زیادی دارند و در نقابل عواملی همانند مواد شیمایی، آلودگی و کثیفی، شستشو و تردد افراد روی آن ها آسیب پذیری زیادی دارند. از این لحاظ باید در شستشوی فرش ابریشمی یا گل ابریشم هم نیاز به رعایت اصول و قواعدی دارد که در صورت رعایت نکردن آن ها، فرش ها دچار آسیب خواهد شد. بنابراین لازم است فرش های ابریشمی را به قالیشویی های معتبر مخصوصی شستشوی فرش ابریشم سپرد تا با بالاترین کیفیت شستشو دهند.

02144337011

02122069377

اصول نگهداری از فرش ابریشم

فرش ابریشم با داشتن کیفیت مرغوب مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. به عنوان پوشش هایی برای استفاده در کف فضا و یا به عنوان تابلو بر روی دیوار به کار می رود.

این فرش گل ابریشم یکی از مدل های این نوع فرش است. با داشتن گل های ابریشمی زیبا براقیت و جذابیت خاصی دارد. فرش های ابریشمی به دلیل داشتن الیاف طبیعی بیشتر در معرض بید زدگی، خوردگی و یا ساییدگی قرار می‌ گیرند و در صورت شستشوی نامناسب امکان تداخل رنگی نیز به وجود می آید.

برخی از اصول نگهداری از فرش ابریشم عبارتند از:

محل مناسب

توجه کنید که فرش های ابریشم را در یک فضای کاملاً صاف و کم رفت و آمد باشند. به دور از نور خورشید قرار دهید؛ زیرا نور خورشید رنگ و کیفیت ابریشم ها را از بین می برد.

پاک کردن لکه های فرش

پاک کردن لکه از روی فرش ابریشم، جزء بخش های نگران کننده است. زیرا برخی از آلودگی ها بر روی فرش باقی می ماند. توجه کنید که در تمام مدت تمیز کردن فرش، باید از دستمال سفید استفاده شود.

ضد بید کردن فرش

داشتن الیاف طبیعی ابریشم سبب شده که فرش در معرض بید خوردگی قرار بگیرد. به همین جهت استفاده از مواد مناسب برای نگهداری فرش در طولانی مدت تأثیر زیادی در جلوگیری از بید خوردگی می گذارد.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top